Bouwjaar | 15-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | XC-60-UB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 292 kW (398 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kenteken | XC-60-UB Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 292 kW (398 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ossebroeken 20 |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 542233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51490393 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eenhuismanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2022 - mei 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 293 kW (398 PK)
Vermogen elektromotor(en): 117 kW (159 PK)
Vermogen brandstofmotor: 293 kW (398 PK)
Koppel: 680 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 71 liter
Actieradius: 79 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 471 x 190 x 165 cm
Wielbasis: 287 cm
Inhoud laadruimte: 468 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.063 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 2.660 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 18 kWh, Conditie: 100%, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Blonde/Charcoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 24 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-03-2026
Overige informatie
Ingeschat verbruik: 18.8 kWh/100km
Het betreft hier een nieuwe auto, welke geregistreerd is in maart 2024, kilometerstand 13, plastic ter bescherming zit nog op de instrumenten! Nieuwprijs ruim €84.000,-, nu met 17% korting!!
'Volvo for life', zeggen ze in Zweden. En daarin zit het allemaal besloten: prestaties, innovatie en vooral veilig en vooruitstrevend rijden. Natuurlijk ook in dit model. Op de teller van deze dealeronderhouden auto staat slechts 13 kilometer. De auto is van maart 2024. De aanwezige long range hybride motor is een slimme extra. Tijdens het rijden en remmen laadt de accu bij, zodat de elektromotor de brandstofmotor kan ondersteunen of het zelfs helemaal overnemen. Dat scheelt in kosten! Onder alle weersomstandigheden ligt deze auto als een blok op de weg dankzij de vierwielaandrijving. Dak dicht? Dan toch volop daglicht door het elektrisch bediende glazen panorama dak. Het lederen interieur ademt luxe en de elektrisch bedienbare achterklep biedt volop gemak. Ongeacht hoe koud het buiten is, het verwarmbare stuurwiel samen met de achterbankverwarming zorgt ervoor dat iedereen in de auto zich snel opwarmt. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, drive mode control, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Met de standkachel stelt u vooraf in wanneer de auto opgewarmd voor u klaar moet staan. U hoeft nooit meer te krabben en de koude start behoort tot het verleden. Het slim uitgedachte digitale dashboard toont alle essentiële ritinformatie in één oogopslag. De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels ron
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.