Bouwjaar | 05-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.045 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-SLP-07 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 353.045 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 8-SLP-07 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 158 kW (215 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HNM Automobiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Lavalstraat 14 |
Postcode | 7903 BC |
Plaats | Hoogeveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31946645 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4635 x 1865 x 1479 cm
Wielbasis: 278 cm
Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal
Volvo V60 Diesel Hybride uit 2013, deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 158 kW (215 PK) en een cilinderinhoud van 2400 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 230 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,8 liter per 100 km en hij weegt 1849 kg. De APK is geldig tot 25-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 310,92 per kwartaal.
Nette auto voor, rijdt en schakelt goed. Hij wordt geleverd met nieuw APK.
* Schuifdak
* electronic climate controle
* lederen bekleding
* Stoelen elektrisch verstelbaar met geheugen
* Bi-Xenon lampen
* Sensus navigatiesysteem
* Verwarmbare voorstoelen
* ABS
* bots herkenning
Er zitten nog veel meer opties op dit voertuig.
Voor vragen neem gerust contact op met onze verkoper
Inruil is mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.