Volvo V60 Plug IN HYBRID 2.4 D6 AWD Plug-In Hybrid Summum

€ 5.999,-

Bouwjaar 05-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 353.045 km
Deuren 4
Kenteken 8-SLP-07 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.400 cc
Vermogen 158 kW (215 pk)

Volvo V60 Plug IN HYBRID 2.4 D6 AWD Plug-In Hybrid Summum


€ 5.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-11-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 353.045 km
Deuren 4
Kenteken 8-SLP-07 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.400 cc
Vermogen 158 kW (215 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HNM Automobiel
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Lavalstraat 14
Postcode 7903 BC
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31946645 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lederen bekleding
  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2013

Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.849 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4635 x 1865 x 1479 cm
Wielbasis: 278 cm

Interieur
Interieurkleur: beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 304 - € 319 per kwartaal

Volvo V60 Diesel Hybride uit 2013, deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een diesel én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 158 kW (215 PK) en een cilinderinhoud van 2400 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 230 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 6,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 1,8 liter per 100 km en hij weegt 1849 kg. De APK is geldig tot 25-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 310,92 per kwartaal.

Nette auto voor, rijdt en schakelt goed. Hij wordt geleverd met nieuw APK.
* Schuifdak
* electronic climate controle
* lederen bekleding
* Stoelen elektrisch verstelbaar met geheugen
* Bi-Xenon lampen
* Sensus navigatiesysteem
* Verwarmbare voorstoelen
* ABS
* bots herkenning

Er zitten nog veel meer opties op dit voertuig.
Voor vragen neem gerust contact op met onze verkoper

Inruil is mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst

Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.

Autotest | Volvo V60 T8 Met één been in de toekomst

De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.

Plus

  • bijzonder snel
  • uiterst comfortabel
  • veel aandacht voor veiligheid

Min

  • geen koopje
  • onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting

Conclusie

Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.

Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.

Deel deze advertentie