Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline | Navi | Autom. Airco | Cruise Control | Trekhaak | LMV | PDC | Sportstoelen | APK tot 08-12-2024
€ 3.945,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.863 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-SR-RL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 2.0 FSI Sportline | Navi | Autom. Airco | Cruise Control | Trekhaak | LMV | PDC | Sportstoelen | APK tot 08-12-2024
€ 3.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.863 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 01-SR-RL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoff |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Europaweg 76B |
Postcode | 7761 AJ |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12547837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoff.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2005 - okt. 2007
Modelcode: B6, 3C
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 182 x 154 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.420 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 202 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Nette en goed rijdende VW Passat Variant. De distributieriem is vervangen bij 187.000 km, hij heeft een onderhoudsbeurt gehad bij 237.378 km en de APK is geldig tot 08-12-2024! U kunt deze nette auto al rijden voor € 79,- per maand, zonder aanbetaling! Wij werken uitsluitend op afspraak, bel ons dus om uw bezoek naar wens af te stemmen, ook 's avonds en in het weekend. Tel. 06-12547837 of via whatsapp wa.me/31612547837
Degelijk, solide en technisch hoogstaand: dat kun je van Duitse auto's nog altijd zeggen. En die omschrijving geldt zeker voor deze Volkswagen Passat Variant. Veel auto, veel kwaliteit. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Passat Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De sportstoelen houden jou en jouw passagier stevig vast tijdens een snelle rit, maar bieden ook altijd comfortabele ondersteuning. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze auto beschik jij natuurlijk over een navigatiesysteem. Het audio-installatiesysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit, je bedient dit veilig via het stuurwiel. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen je om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. Extra opties op deze auto zijn: automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Wij leveren je deze auto natuurlij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.