Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Highline BlueMotion | NAV | Trekhaak
€ 3.850,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.645 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-PXH-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 305.645 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 48-PXH-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Amsterdamseweg 21b |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - mei 2013
Modelcode: VI, 5K
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 178 x 152 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf Variant. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, adaptieve mistlampen, aluminium dakrailing, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en elektrisch bediende ramen.
In deze Golf Variant vindt u schakelaars op het stuur om het audiosysteem te bedienen en het navigatiesysteem. De climatronic airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Volkswagen heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor. Meer rijcomfort en minder brandstofgebruik? Even de cruise control instellen en dan ontspannen rijden! De Volkswagen is standaard voorzien van: automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer plus.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf Variant is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk.
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-30609391. Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Dat is Harry Vink Auto's in het kort.
Wilt u ook zeker zijn van uw aankoop? N
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.