Volkswagen Golf 1.6 FSI Optive Airco Cruise control Elektrisch pakket APK tot 07-2025 Inruil mogelijk
€ 1.948,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 02-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.496 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 45-TL-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Volkswagen Golf 1.6 FSI Optive Airco Cruise control Elektrisch pakket APK tot 07-2025 Inruil mogelijk
€ 1.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 170.496 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 45-TL-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2006
Modelcode: V, 1K
Technische informatie
Koppel: 155 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 176 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 620 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Auto's maken kunnen ze, die Duitsers. Al jaren. En dat merk je. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur.
De auto heeft een rondom een aantal gebruikerssporen.
Deze auto heeft nog APK tot 07-2025. Let op! Het motormanagementlampje brandt!
Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
ZONDAG KOOPZONDAG! GEOPEND VAN 12:00 uur TOT 16:00 uur
Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:
Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
- De auto is schoon bij aflevering (eventueel gepoetst tegen meerprijs)
- De eventueel ingeruilde auto wordt RDW gevrijwaard
- Vloeistoffen en bandenspanning zijn op peil
- Tenaamstelling
Hoge Best Select (v.a. € 1500,-) €299,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden (met een maximum van 5000 km) Best Select garantie
Dit houdt in dat u garantie heeft op SLIJTAGE van draaiende delen van motorblok en
versnellingsbak. De uitgebreide voorwaarden kunt u vinden in de meegeleverde
voorwaarden. U dient, bij onverhoopte storingen, zelf een diagnose te laten stellen
bij een garage van uw keuze. Wanneer hier uit blijkt dat u recht heeft op garantie
nemen wij het vanaf hier van u over. De kosten van diagnose zijn voor uw rekening.
Hoge Best Select Plus € 599,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden volledige garantie (met een maximum van 5000 km, Bovag voorwaarden)
Hoge Best Select Premium
-Idem als bovenstaande
-6 maanden vo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.