Volkswagen Golf 1.6 Comfortline 5-Deurs - Navi - Cruise - Clima
€ 6.495,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-840-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 199.526 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-840-DB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.595 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf N. Drost |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerkweg 1-A |
Postcode | 7961 AA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31271598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfndrost.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Volkswagen Golf 1.6 Comfortline 5-Deurs - Navi - Cruise - Clima
- Kenteken: T-840-DB
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 05-06-2025
- Tellerstand: 199526 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1595 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: BSE
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 1132 kg
- Max. trekgewicht: 1200 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 9.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 1
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 15"
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Comfortstoel(en)
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
Volkswagen Golf 1.6 Comfortline 5-Deurs - Navi - Cruise - Clima.
Deze Volkswagen Golf is van bouwjaar 2010 en de auto heeft slechts 199.526km gereden. Uitdraai nationale autopas is aanwezig. Deze Golf is voorzien van de zeer betrouwbare 1.6 motor, dus niet de TSI motor! De auto rijdt en schakelt goed, zowel van binnen als van buiten in keurige staat. Uiteraard enkele gebruikerssporen.
Het betreft een zeer complete Comfortline uitvoering, deze is naast de standaard opties oa voorzien van: parkeersensoren voor en achter, navigatiestsyeem, cruise control, climate control airco, elektrisch bedienbare ramen voor en achter, 5 deurs uitvoering, lichtmetalen velgen, metallic lak, enz.... Alle opties werken na behoren, airco wordt goed koud.
Er is recent een nieuwe ketting gemonteerd, de auto heeft nu 199.526km gereden. Uitdraai nationale autopas is aanwezig. De Volkswagen staat op 4 als nieuwe banden en heeft een geldige APK keuring tot en met 05-06-2025. Bokejes zijn bij de auto aanwezig. Kort
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.