Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business 3x R Line | Airco Ecc | LED | Virtual | Adaptive Cruise | Navigatie | Stoelverwarming | Apple Carplay Android Auto | Isofix |
€ 30.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 03-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-660-PP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI R-Line Business 3x R Line | Airco Ecc | LED | Virtual | Adaptive Cruise | Navigatie | Stoelverwarming | Apple Carplay Android Auto | Isofix |
€ 30.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-660-PP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Menges & de Vries Automotive |
Contactpersoon | Stefan Menges |
Adres | Phileas Foggstraat 90A |
Postcode | 7825 AM |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820321 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengesendevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.195): Full Service Pakket: * Nieuwe APK keuring * Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave ( wanneer nodig ) * Voertuig wordt schoon afgeleverd * Technische controle * Kentekenregistratie * Vrijwaren inruilauto * 12 maanden garantie of een maximum van 20.000 kilometer
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Deze stoere Volkswagen Golf 8 is geleverd in de prachtige kleur genaamd "Delfin Grau Metallic", bij de auto zijn 2 originele sleutels aanwezig en is voorzien van een digitaal onderhoudsboekje. Tegen meerprijs is deze occasion af te leveren inclusief 12 maanden BOVAG garantie.
Aan de achterzijde van deze hatchback heeft u een extra deur. Ideaal voor het laden en lossen van bagage. In deze Volkswagen Golf gaat u zeker bekijks hebben, want de R-Line styling trekt de nodige aandacht. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Deze Volkswagen Golf heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, sportonderstel, trailer assistent, zwarte hemelbekleding en donker getint glas achter horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met het digitale dashboard van deze auto is de aanpassing van uw cockpitinterface een fluitje van een cent. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De file assistent verzacht het fileleed door automatisch veilig afstand te houden tot de voorligger en zo nodig zelfs te stoppen als de rij tot stilstand komt. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.