Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross - Hoge instap - Navigatie - APK 2025 - NAP

€ 7.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-09-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.342 km
Deuren 5
Kenteken T-936-BN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Cross - Hoge instap - Navigatie - APK 2025 - NAP


€ 7.795,-

Algemeen

Bouwjaar 26-09-2007
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 91.342 km
Deuren 5
Kenteken T-936-BN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Alias Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dr. A.F. Philipsweg 19
Postcode 9403 AC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46981618 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.aliasautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 178 x 165 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.357 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

De APK is geldig tot 21-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 200,- per kwartaal.

Volkswagen-rijders waarderen hun merk om de degelijkheid van de techniek en de uitmuntende rijkwaliteiten. Een Volkswagen is bovendien comfortabel en ruim, omdat hij altijd is ontworpen met de inzittenden als uitgangspunt. Een Golf zoals deze bijvoorbeeld, biedt ruim comfort voor vijf inzittenden. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.

Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.

Openingstijden: Maandag t/m zaterdag 09:00 - 17:30uur
Zondag: Mogelijk ( alleen op afspraak )

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie