Volkswagen Golf 1.4 Trendline | Bj09 | Airco | Lmv | Navi
€ 6.250,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.052 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SG-523-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.052 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | SG-523-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MJ Auto's in & verkoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | KAPITEIN NEMOSTRAAT 17B |
Postcode | 7821 AB |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52633394 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Betreft een Mooie sportieve in Wit uitgevoerde Volkswagen Golf 1.4 Trendline uit 2009', met xenon verlichting electrische ramen stuurbekrachting lm wielenset navi etc, Apk geldig 29-05-2025', deze golf rijd en schakelt goed, geen deuken krassen of roest.
De Volkswagen Golf combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de voorzieningen van deze auto behoren in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Niets achter deze auto blijft verborgen door de achteruitrijcamera. Een veilig gevoel! Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Deze Volkswagen is voorzien van dvd-systeem, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. Met het bandenspanningscontrolesysteem weet u altijd zeker dat de banden op de juiste spanning staan. De Brake Assist geeft een maximale boost aan het remsysteem in een noodsituatie. Zo verkort u de remweg en verkleint u de kans op ongelukken.
Financiering Mogelijk, Wij zijn aangesloten bij DTC Financieringen-Lease-verzekeringen
Wij werken met scherpe - bodem - internet - meeneemprijzen!! INRUIL Alleen mogelijk tegen Handelsprijzen!!
Het op naam zetten van de aangekochte auto is ( GRATIS ) Bij ons
Bij serieuze interesse graag even bellen naar 0591-346806 of 06-52633394
U kunt ons ook vrijblijvend bezoeken in onze openingstijden Aan de kapitein nemostraat 17B in Emmen
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 9:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.