Bouwjaar | 28-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.931 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-014-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
€ 24.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.931 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XT-014-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.494 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth-Tangenberg B.V. (Erica en Zwartemeer) |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Verlengde Vaart ZZ 82 |
Postcode | 7887 EP |
Plaats | Erica |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 301403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luthtangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - dec. 2019
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 114 kW (155 PK)
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 461 x 185 x 171 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal
Soms ruilen van die auto's in waar we een beetje éxtra blij van worden. Dat zijn van die auto's waarbij alles gewoon klopt. Dit is er zo een. Want zo mooi als ze op de foto's staat zo is die ook ingeruild. Snaarstrak en schoner dan schoon. Dan is het ook nog eens een AWD Style uitvoering in het zwart. Die heeft dus dat mooie interieur met zwarte hemelbekleding en een combinatie van leer, alcantara en stof op de stoelen. Dat is daarmee gewoon af. Hij is volledig Toyota onderhouden, en heeft Michelin All seasons. Kortom de historie is goed.. En weet u? Auto's met een goede historie hebben een mooie toekomst voor zich :-)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota RAV4 | Meer spanning
Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...
De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.
Plus
- vlot en relatief zuinig
- onderscheidende vormgeving
- prima weggedrag
Min
- plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u
Conclusie
Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.
Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.