Bouwjaar | 19-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.275 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XLG-39 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 14.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.275 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-XLG-39 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Veen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zendmastweg 4 |
Postcode | 9405 CE |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 333013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Autobedrijf van Veen Assen, uw Hyundai en Suzuki dealer. Wij zijn een familiebedrijf dat al meer dan 35 jaar zowel particuliere als zakelijke klanten ontzorgt op het gebied van mobiliteit. Behalve voor aanschaf of (private) lease van een nieuwe Hyundai of Suzuki kunt u ook bij ons terecht voor verschillende merken jong gebruikte voertuigen.
Daarbij onderhouden en repareren wij alle merken auto's, dit doen wij onder de Bosch Car Service formule. Toevallig niet bij ons gekocht? Geen probleem u bent bij ons aftersales team van harte welkom.
Zonder meerprijs worden onze occasions standaard afgeleverd met:
- Nieuwe APK
- Professioneel reinigen van in- en exterieur
- Te naam stellen en vrijwaren
- Vloeistoffen controleren
Wenst u extra zekerheid bij aanschaf van uw occasion? Dan is het Van Veen Afleverpakket van € 645,- voor u de juiste keus.
Het Van Veen Afleverpakket bestaat uit:
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema fabrikant
- Professioneel reinigen in- en exterieur
- Tenaamstellen van de aangekochte auto en het vrijwaren van het inruilvoertuig
- Een halve tank brandstof
- Airco controle
- Een waspas voor onze wasstraat t.w.v. € 10,-
- Waardecoupon voor het volgende onderhoud t.w.v. € 50,-
Hoewel we veel tijd besteden aan onze advertenties die met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, kunnen er helaas geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.