Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.252 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-144-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 397 kW (541 pk) |
€ 37.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 178.252 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-144-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 397 kW (541 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jurjens Automotive |
Contactpersoon | M.W. Jurjens |
Adres | Setheweg 14d |
Postcode | 7942 LB |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 624 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 219 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg
Accu
Accu: 100 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 200 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16,025641025641 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
| Longe Range | Alcantara hemelbekleding donker | Glazen panoramadak | Premium Connectivity | Sportstoelen | Lederen bekleding wit | Stoelverwarming voor + achter | Stuurwielverwarming | LED koplampen + grootlichtassistent | AutoPilot Basic | Camerasysteem | HomeLink | Dodehoekdetectie | Essenhout sierlijsten | Nieuw model | BTW | 1 eigenaar | 2019 | 178.252 km | EUR 37.900 incl. BTW | EUR 31.322 ex. BTW |
Tesla Model S Long Range (541pk)
Nadat ik onder mijn warme dekens vandaan kruip open ik de luiken voor het slaapkamerraam. Een zonnige, maar frisse start van de dag. Onderweg naar de douche open ik de Tesla-app op mijn telefoon en stel de interieurtemperatuur in op 21 °c en uiteraard activeer ik alvast de stoelverwarming. Met een espresso en croissant achter de kiezen loop ik in versnelde pas naar mijn Model S. Bij aankomst ontgrendeld de auto en verschijnen automatisch de deurklinken uit de portieren. Vlug neem ik plaats op de fijne sportstoelen. Warmte, warmte om me heen en onder mijn derrière. Fijn instappen op deze wijze. Het navigatiesysteem heeft mijn reisdoel uit de agenda gehaald en automatisch ingesteld. Ik spurt de straat uit.
Ondanks het feit dat Tesla's inmiddels gemeengoed zij op de wegen blijft het rijden een futuristische beleving en het accelereren verbaasd nog altijd. Dit is de Long Range versie - de versie met het grootste accupakket en daarmee tegelijk de grootste actieradius. Hoger nog dan de Perfomance versies. Afgegeven actieradius WLTP is maar liefst 624km. In de praktijk kun je bij normaal gebruik eenvoudig tussen 500 en 550 km rijden op een acculading. Hiermee zou ieders zogenaamde 'Range Anxiety' helemaal tot het verleden moeten behoren. Mocht het onverhoopt toch penibel worden kun je altijd gebruik maken van het Supercharge netwerk van Tesla. In luttele minuten kun je weer honderden kilometers rijden.
De Long Range is de opvolger van de 100D en ook de Long Range beschikt over een 100kWh accupakket en uiteraard over dual motorisering. Daarmee heeft deze Model S vierwielaandrijving. Hierdoor is het ongekend hoge vermogen van maar lie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.