Bouwjaar | 14-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-301-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
€ 31.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.695 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TN-301-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 308 kW (419 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Eigenraam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 9 |
Postcode | 7821 AB |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52696789 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfeigenraam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Tesla Model S 100D | Alcantara hemel | Netjes | Luchtvering
- Kenteken: TN-301-K
- Merk: Tesla
- Model: Model S
- APK tot: 14-09-2026
- Tellerstand: 103695 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorcode: L2S
- Vermogen: 309 kW / 421pk
- Ledig gewicht: 2190 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 498 cm
- Breedte: 196 cm
- Hoogte: 1445 cm
- Emissieklasse: Euro Z
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 19"
- Metaalkleur
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Parkeervak sensor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Infotainment
- Audio installatie
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Luxe lederen bekleding
- Luxe lederen interieur
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Dodehoek detectie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- LED mistlampen
- Luchtvering
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
Autobedrijf Eigenraam
0652696789
info@autobedrijfeigenraam.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.