Suzuki Ignis 1.3-16V GLS | Cruise | Airco | APK 20-03-2025

€ 2.248,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-11-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.512 km
Deuren 5
Kenteken 57-NK-VB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Suzuki Ignis 1.3-16V GLS | Cruise | Airco | APK 20-03-2025


€ 2.248,-

Algemeen

Bouwjaar 06-11-2003
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.512 km
Deuren 5
Kenteken 57-NK-VB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 69 kW (94 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2003 - jan. 2007
Modelcode: MH

Technische informatie
Koppel: 118 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 41 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 163 x 161 cm
Wielbasis: 236 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

De Suzuki Ignis 1.3-16V GLS uit 2003 is een compacte en veelzijdige auto die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en efficiëntie. Deze hatchback biedt een aantrekkelijke combinatie van praktische functionaliteit en moderne gemakken, wat hem een populaire keuze maakt voor zowel stadsrijders als voor degenen die graag de open weg op gaan.

Een van de opvallende kenmerken van de Suzuki Ignis 1.3-16V GLS is de aanwezigheid van airconditioning. Dit systeem zorgt ervoor dat de cabine altijd op een aangename temperatuur blijft, ongeacht de buitentemperatuur. Vooral in de warme zomermaanden is airco een onmisbaar comfort, waardoor elke rit plezieriger wordt. De efficiëntie van het airconditioningsysteem in de Ignis draagt bij aan een comfortabel rijervaring, wat essentieel is voor zowel korte ritten in de stad als langere reizen.

Naast airconditioning is deze uitvoering van de Suzuki Ignis ook uitgerust met cruise control, een functie die lange ritten aanzienlijk comfortabeler maakt. Cruise control stelt de bestuurder in staat om een constante snelheid te handhaven zonder voortdurend het gaspedaal ingedrukt te houden. Dit vermindert vermoeidheid bij de bestuurder en draagt bij aan een ontspannen rijervaring, vooral op snelwegen. Het systeem is eenvoudig te bedienen en reageert nauwkeurig, wat bijdraagt aan de algehele gebruiksvriendelijkheid van de auto.

Onder de motorkap van de Ignis 1.3-16V GLS bevindt zich een 1.3-liter motor met zestien kleppen, die bekend staat om zijn betrouwbaarheid en zuinigheid. Deze motor levert voldoende vermogen voor een vlotte rijervaring, terwijl hij tegelijkertijd brandstofefficiënt blijft. De combinatie van een krachtige motor en een compact ontwerp maakt de Ignis bijzonder wendbaar, wat ideaal is voor stadsverkeer en parkeren in krappe ruimtes.

De 2003 Suzuki Ignis 1.3-16V GLS biedt daarnaast een aantal andere handige functies en comfortverhogende elementen. De auto is ontworpen met het oog op gebruiksgemak en biedt een ruim interieur ondanks zijn compacte buitenafmetingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie