Bouwjaar | 13-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-KBT-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.760 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 98-KBT-4 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mark Tjeerdsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramwijk NZ 46 |
Postcode | 7831 GD |
Plaats | Nieuw Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marktjeerdsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - okt. 2012
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Auto rijdt en schakelt perfect.
Heeft wat schade aan de achterbumper en rechts voor klein beetje
= Bedrijfsinformatie =
LET OP! WIJ ZIJN OP VAKANTIE VAN 1 SEPTEMBER TOT EN MET 22 SEPTEMBER!!
OP BERICHTEN WORDT GEREAGEERD! (kan wat langer duren dan)
Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.