Bouwjaar | 19-01-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.542 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 74-SJ-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.295 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 249.542 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 74-SJ-FP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.295 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Huisman de Graaf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westerweiden 2 |
Postcode | 7961 EA |
Plaats | Ruinerwold |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22846974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhuismandegraaf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.916 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 286 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik in de stad: 16,1 l/100km (1 op 6,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,1 l/100km (1 op 9,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 684 - € 716 per kwartaal
249.000 KM Loopt en rijdt goed zowel op LPG als Benzine geschikt voor alle milieuzone's
3500 KG Trekhaak
Voor meer info graag even bellen 06 - 22846974
= Bedrijfsinformatie =
Gezien het enorme aantal reacties per MAIL/MARKTPLAATSCHAT kunnen wij deze NIET altijd behandelen. Bij vragen of interesse graag bellen op 06-22846974
Zo lang de auto's online staan zijn ze beschikbaar of zoals dan aangegeven gereserveerd of verkocht! Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden dan ook niet in behandeling genomen.
Voor Vertrek uw dag limiet wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG ) !
U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.
GEEN PIN AANWEZIG
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan CARGO of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 06-22846974).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
SsangYong Rexton (2001 - 2017) | De twee draken
Ssang Yong meldt vol trots dat de Rexton is verbeterd. Het uiterlijk is moderner geworden en het interieur is aangepast aan de Europese smaak. Bovendien is deze luxueuze terreinreus nu leverbaar met een stille, sterke en zuinige 2,7-liter dieselmotor. Dat klinkt als een sprookje, maar is het niet. Alhoewel ...
De SsangYong Rexton is een echte terreinauto: gemaakt voor het zware werk. De ruimte en uitrusting zijn prima, maar de rijeigenschappen zijn matig.
Plus
- goed als werkpaard én als luxe-auto
- motorkarakter goed aangepast op off-road gebruik
- zee ruim
Min
- erg zachte vering
Conclusie
Terug naar het sprookje. De auto-goden zullen de Rexton waarderen voor het gedrag op de snelweg en in de stad. Daar scoort de auto vooral op comfort. De Rexton is zeer ruim, heeft een riante standaarduitrusting en de nieuwe dieselmotor is aangenaam stil. Deze score wordt echter nog niet beloond met een enkele reis naar het hemelse paradijs.
Als modderkruiper scoort de Rexton juist opmerkelijk hoog. Dankzij een goed op elkaar afgestemde overbrenging, onderstel en motor presteert de Rexton uitstekend in het terrein. Dat gaat zelfs zo ver, dat de auto steeds meer plezier geeft als de uitdagingen groter worden.
Het is uiteindelijk de relatie tussen de twee karakters die de Rexton uniek maakt. Als de eigenschappen op verhard en onverhard samen komen, zal de auto-god de combinatie vast zo hoog waarderen dat ze uiteindelijk allebei een draak mogen worden. Op die manier verdient de Rexton letterlijk en figuurlijk de naam Ssang Yong. En hij reed nog lang en gelukkig ... (Ivo Kroone)