Skoda Fabia 1.2 Go | Airco | 2 Sleutels | Zuinig Rijden

€ 3.948,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.396 km
Deuren 5
Kenteken S-175-SZ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Skoda Fabia 1.2 Go | Airco | 2 Sleutels | Zuinig Rijden


€ 3.948,-

Algemeen

Bouwjaar 16-10-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 154.396 km
Deuren 5
Kenteken S-175-SZ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.198 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - nov. 2011
Modelcode: 5J

Technische informatie
Koppel: 108 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 164 x 151 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.005 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.560 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

De ¦koda Fabia 1.2 GO uit het bouwjaar 2009 is een compacte en betrouwbare auto die perfect is voor zowel stedelijk als regionaal gebruik. Met zijn bescheiden motorinhoud van 1.2 liter is hij niet alleen zuinig in verbruik, maar ook verrassend vlot op de weg. Dit model combineert functionaliteit met een speels karakter, wat hem tot een populaire keuze maakt voor een breed scala aan automobilisten.

Een van de fijne extra's van dit model is de airconditioning. Vooral tijdens warme zomerdagen is dit een onmisbare functie. Het zorgt ervoor dat je altijd in een aangename temperatuur rijdt, wat lange ritten een stuk comfortabeler maakt. De bediening is eenvoudig en intuïtief, waardoor je je volledig kunt concentreren op de weg voor je.

Daarnaast is deze auto uitgerust met een radio cd-speler, wat betekent dat je altijd kunt genieten van je favoriete muziek of radioprogramma's terwijl je onderweg bent. De geluidskwaliteit is verrassend goed voor een auto in deze klasse, en de bediening is gemakkelijk bereikbaar vanuit de bestuurderspositie. Of je nu houdt van pop, rock, klassiek of nieuws, met de radio cd-speler is er altijd iets te vinden dat je rit een stuk aangenamer maakt.

Het ontwerp van de auto is speels en modern, met strakke lijnen en een opvallend profiel. Binnenin vind je een ruim interieur dat comfortabel plaats biedt aan zowel de bestuurder als de passagiers. De stoelen zijn ergonomisch ontworpen en bieden goede steun, wat bijdraagt aan een comfortabele rijervaring, zelfs tijdens langere reizen.

Onder de motorkap schuilt een betrouwbare 1.2 liter motor die bekend staat om zijn duurzaamheid en efficiëntie. Deze motor biedt voldoende kracht voor dagelijks gebruik en zorgt voor een soepele en responsieve rijervaring. Dankzij het compacte formaat is hij gemakkelijk te manoeuvreren, wat ideaal is voor parkeren in krappe stadscentra.

Kortom, de ¦koda Fabia 1.2 GO uit 2009 is een veelzijdige en betrouwbare auto die perfect is voor zowel korte ritten door de stad als langere reizen. Met functies zoals airconditioning en een radio cd-speler biedt hij comfort en enterta

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie