Bouwjaar | 15-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-397-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 28.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.035 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-397-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Douwes |
Contactpersoon | Bert Douwes |
Adres | Azieweg 9 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 342930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageautodouwes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 255/45 R19
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.511 kg
Laadvermogen: 649 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Keurig nette Seat Tarraco 1.5 TSI Xcellence
- Origineel Nederlandse auto met NAP
- 1e eigenaar
- Dealeronderhouden
- BTW Auto (Prijs is inclusief BTW)
- Automaat
- Leer
- Stoelverwarming voor + achter
- elektrisch wegklapbare trekhaak
- Apple Carplay | Android Auto
= Bedrijfsinformatie =
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Vanaf 30-09-2024 zijn wij verhuisd naar de Azieweg 9 in Assen !
Inruil?
Wij maken graag een reëel inruilvoorstel op uw huidige auto , stuur hiervoor een e-mail of Whatsapp met de volgende gegevens: kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Financieren?
Bij Vakgarage Douwes werken wij met verschillende partijen samen, zodat we hierbij de zakelijke en particuliere klant goed kunnen helpen bij het vinden van een passende financiering.
Reserveren?
Wij reserveren alleen na aanbetaling, het is verstandig om voor vertrek contact op te nemen zodat u weet dat het desbetreffende voertuig nog beschikbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Seat Tarraco | Gepast gekleed
De Tarraco is het topmodel van Seat. Eerder was de Tarraco al beschikbaar met een extra sterke motor en luxe uitrusting. Echter, van origine onderscheidt Seat zich met een sportief karakter. Daarom is de Tarraco nu ook beschikbaar als sportieve "FR".
De Seat Tarraco FR geeft het grote topmodel van Seat een sportieve aankleding, een rijke uitrusting en een sportief weggedrag. De prestaties zijn gelijk aan die van iedere andere Tarraco.
Plus
- vlot en wendbaar
- zeer ruim, vooral achterin
Min
- stuurhulp stuitert van links naar rechts
- fors verbruik
Conclusie
De Seat Tarraco is voortaan ook leverbaar als FR. Dat klinkt wellicht spannender dan het is, want het betreft hier geen extra snelle versie. De FR-uitvoering bestaat uit een sportieve aankleding en een aangepast onderstel. Rekening houdende met die beperking is Seat er goed in geslaagd om de FR een onderscheidend karakter te geven.
Ondanks de enorme buitenmaten ziet de Tarraco er minder groot uit dan hij eigenlijk is. De FR geeft zelfs enige dynamiek aan het lijnenspel. Omdat de FR slechts staat voor een uitrustingsniveau, zijn de prestaties gelijk aan die van iedere andere Tarraco. Voor de 2.0 TSI geldt dat de prestaties prima zijn, maar dat daar een stevig verbruik tegenover staat (als oplossing is een plug-inhybride op komst). Het weggedrag is het sterkste punt van de FR: dit geeft de Tarraco duidelijk meer dynamiek, zonder dat dit ten koste gaat van het comfort of de bruikbaarheid.