Bouwjaar | 12-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.434 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-RHL-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.434 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 39-RHL-7 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kraeima Scheper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Romhof 14 |
Postcode | 9411 SC |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 540208 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.kensautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - sep. 2007
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 176 x 143 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.550 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Bij de bouw van de Saab 9-3 Cabrio wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Met zijn lederen bekleding is deze auto comfortabel en stijlvol. Kiezen tussen open en dicht rijden kan met een druk op de knop dankzij de elektrisch bediende cabriokap. U wordt in deze auto ook getrakteerd op in hoogte verstelbare voorstoelen, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Met de hulp van de parkeersensoren kost inparkeren en uitparkeren u geen enkele moeite. Met de cruise control komt u bijna nog fitter aan dan u vertrekt. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Kortom: tijd voor een proefrit! Neem contact op voor een afspraak en kom het echte cabrio-gevoel ervaren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.