Bouwjaar | 01-06-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-830-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 131.000 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | S-830-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 129 kW (176 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Saabpartners.com bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Loberingemaat 5a |
Postcode | 7942 JD |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 278158 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.saabyoungtimerlease.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Leuke frisse youngtimer die nog jaren mee kan. Autorijden met automaat en comfort tegen geringe kosten. Ideaal voor de ZZP'er of startende ondernemer. Deze Saab is zoals gezegd youngtimer en voor een ondernemer betekent dat teruggaaf van de BTW en wij factureren de upgrade van de auto separaat uit. Dat betekent een netto prijs van ?7.851,00. De netto bijtelling zal slechts iets van ?50,00 per maand bedragen. De auto ingekocht van een oude baas ('bouwjaar' 1944) die de auto nieuw gekocht had heeft slechts 6.550 km per jaar gereden! De auto is door ons helemaal aangepakt. De komende 20.000 km hoeft u niet terug naar de garage want dan pas hoeft u een nieuwe onderhoudsbeurt uit te voeren. Het automaatje schakelt zijdezacht en de motor klinkt als een zonnetje. Je merkt dat de auto over een pittige 2.0 liter motor met 175 pk beschikt. Wat rijdt deze generatie Saab toch geweldig! Geen 1.2 liter motor met een knoert van een turbo die toeren moet draaien en waar na 150.000 km het fut uit is. Nee gewoon old-school een grote motor met een normaal formaat turbo die niet zomaar kapot gaat en een motor die zonder problemen 400.000 km kan draaien. Een motor ook met een distributieketting en geen riem. We hebben er gelijk een jongere generatie achterlichten in gezet en hem hippe zwarte wielen gegeven. Zelfs een dubbele uitlaat eronder gezet (Saab origineel). Verder op de optielijst: cruisecontrol, regensensor, elektrische bedienbare stoelen met geheugen, stoelverwarming, turbodruk meter, automatic climate control, lederen interieur, automaat, xenon, verwarmde spiegels, automatisch dimmende binnenspiegel etc etc. Helaas zijn door een misser onzerzijds de knopjes van het ACC paneel niet vervangen door nieuwe exemplaren. Datzelfde geldt voor de knoppen van de raambediening. Uiteraard is dat inmiddels gedaan maar waren de foto's al gemaakt. Onze excuses maar deze onvolkomenheden gebeuren helaas waar gewerkt wordt.
We geven hem 3 maanden garantie mee op draaiende delen van motor en bak. Tegen geringe kosten (?395,00) kunt u drie maanden additionele garantie bijkopen. U kunt dan gaan voor absolute zekerheid.
We willen eerlijk zijn: de auto heeft aan de buitenkant best wat gebruiksspoortjes. De oude baas waar we hem van inkochten zag het allemaal niet meer zo precies. Hij liet wel het onderhoud minitieus uitvoeren en dat is wat telt. Onderhoudsboekjes en 2 sleutels zijn present bij de auto. Uiteraard kunt u hem tegen kostprijs door ons zijn huidje weer superstrak laten trekken maar de techniek is er niet minder om. Prijs versus kwaliteit, hoe ver wil je gaan??
Uiteraard krijgt deze stoere Zweed een verse APK bij aflevering. Indien u wilt kunnen we, tegen betaling de auto voorzien van een leren dashboard, leren deurgrepen en leren smartslot en handrem. Geen probleem! Een carkit met stream mogelijkheid? Geen probleem! De auto bezit een prachtige ICM 3 muziekinstallatie. Deze kunnen we zelfs vervangen voor een A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.