Bouwjaar | 12-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-613-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 23.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 4.224 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-613-XR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf J. Hoiting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdstraat 22 |
Postcode | 7751 GC |
Plaats | Dalen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)524 - 551333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoiting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - jul. 2022
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 395 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Wielbasis: 259 cm
Accu
Accu: 52 kWh
Accu laden: 22 kW
Accu snelladen: 50 kW, compleet vol in 1 uur en 10 minuten
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Overige informatie
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:00
De vermelde prijs is exclusief de SEPP subsidie voor elektrische personenauto's voor particulieren. Na aankoop in 2023 kunt u de subsidie van €2.000,- aanvragen. Door teruggave van de subsidie wordt deze elektrische Renault voor u nog voordeliger dan hij al is. Uiteraard geld dit zolang de SEPP nog beschikbaar is.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Hoiting koopt u een betrouwbare en zorgvuldig gecontroleerde occasion.
Deze occasion wordt voor de getoonde prijs geleverd inclusief een geldige APK, vloeistoffencontrole en de tenaamstellingskosten.
Voor de getoonde prijs kunt u dus daadwerkelijk rijden met deze occasion.
Wij adviseren u echter het Hoiting Plus Pakket voor € 595,-
Kiest u voor het Hoiting Plus Pakket, dan zal de occasion naast garantie voorzien zijn van:
-Een uitgebreide- en professionele inspectie
-Onderhoud volgens fabrieksvoorschriften
-Een verse APK
-Een professionele reconditionering van zowel het in- en het exterieur
-Brandstoftank minimaal half vol
-12 maanden aanvullende Hoiting mobiliteitsgarantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.