Bouwjaar | 14-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.367 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 60-SKP-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
€ 3.948,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-10-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.367 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 60-SKP-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2010 - feb. 2012
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 166 x 147 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 839 kg
Laadvermogen: 531 kg
GVW: 1.370 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Leaseprijs: € 45 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Renault Twingo. Het is een auto van het bouwjaar 2011, hij heeft 121860 kilometer op de teller staan. Hebt u een vlotte rijstijl? Dan is deze Renault met zijn zuinige maar pittige motor geknipt voor u. Ook donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak horen tot de voorzieningen op deze auto.
Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur zijn aan boord.
De onderhoudsfacturen zijn aanwezig, zie foto's. De auto heeft APK tot 13-03-2025. U rijdt deze auto vanaf 45 euro per maand.
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
ZONDAG GEOPEND VAN 12:00 UUR TOT 16:00 UUR!!
Keuze uit een van de volgende afleverpakketten:
Auto Hoge Basis (GEEN GARANTIE!) € 29,50
- De auto is schoon bij aflevering (eventueel gepoetst tegen meerprijs)
- De eventueel ingeruilde auto wordt RDW gevrijwaard
- Vloeistoffen en bandenspanning zijn op peil
- Tenaamstelling
Hoge Best Select (v.a. € 1500,-) €299,50
- Idem als bovenstaande
- 3 maanden (met een maximum van 5000 km) Best Select garantie
Dit houdt in dat u garantie heeft op SLIJTAGE van draaiende delen van motorblok en
versnellingsbak. De uitgebreide voorwaarden kunt u vinden in de meegeleverde
voorwaarden. U dient, bij onverhoopte storingen, zelf een diagnose te laten stellen
bij een garage van uw keuze. Wanneer hier uit blijkt dat u recht heeft op garantie
nemen wij het vanaf hier van u over. De kosten van diagnose zijn voor uw rekening.
Hoge Best Select Plus € 599,50
- Idem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Twingo ZE | De goedkoopste elektrische auto van Nederland
Renault presenteert: de goedkoopste elektrische auto van Nederland! Daarmee heeft Renault meer dan alleen een sterke aanbieding in huis. Het brengt tevens de prijs van een auto met elektromotor en verbrandingsmotor dichter bij elkaar. Is het verstandig om de goedkoopste elektrische auto van Nederland te kopen? En is het wellicht zelfs een betere keuze dan een vergelijkbare auto met benzinemotor?
De Renault Twingo ZE is de goedkoopste elektrische auto van Nederland. Boven kleine auto's met verbrandingsmotor biedt de ZE louter voordelen: meer comfort, betere prestaties en lagere km-kosten.
Plus
- voordelig in aanschaf en gebruik
- vlot, levendig en nul uitstoot
- prima weggedrag
Min
- zijwindgevoelig
- kan niet snelladen (met CCS stekker)
- rijwind duidelijk hoorbaar
Conclusie
Is de goedkoopste elektrische auto van Nederland een verstandige aankoop? Na een kleine week van intensief testen is het antwoord een volmondig "ja". De ZE biedt louter voordelen boven de standaard Twingo en introduceert geen nadelen. Alleen in het beperkte bereik en de beperkte laadmogelijkheden is merkbaar dat dit een voordelige elektrische auto is. Verder biedt de Twingo ZE alle voordelen van elektrisch rijden zoals meer comfort, betere prestaties en het rijden met één pedaal.
Is de Twingo ZE ook een betere keuze dan een compacte auto met benzinemotor? Ook op die vraag is het antwoord een volmondig "ja". Naast de bovengenoemde voordelen, is de prijs per kilometer veel lager. Het verschil in de aanschafprijs is kleiner dan ooit tevoren en wordt terugverdiend door de lagere energieprijs, het lagere onderhoud (nauwelijks slijtage-delen), de lagere belasting en de lagere afschrijving (nauwelijks slijtage-delen, vanaf 2030 geen verkoop van auto's met verbrandingsmotor meer in de meeste Europese landen).