Renault Trafic Passenger 2.0 dCi T27 L1H1 Expression Eco | Airco | Radio USB | e APK |

€ 10.948,-

Bouwjaar 22-01-2015
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.686 km
Deuren 5
Kenteken 2-ZHX-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Passenger 2.0 dCi T27 L1H1 Expression Eco | Airco | Radio USB | e APK |


€ 10.948,-

Algemeen

Bouwjaar 22-01-2015
Categorie Overige
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 196.686 km
Deuren 5
Kenteken 2-ZHX-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenbus
Modelreeks: okt. 2011 - sep. 2014
Modelcode: Phase 3

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 478 x 190 x 198 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.887 kg
Laadvermogen: 1.003 kg
GVW: 2.890 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Donker blauw, Stof
Aantal zitplaatsen: 8

Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 650 - € 682 per kwartaal

Deze auto wordt afgeleverd met nieuwe APK. Dit moet nog gedaan worden.

Deze goed onderhouden Renault Trafic Passenger heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! De auto is van het bouwjaar 2015 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Wisselen van radiofrequentie of veranderen van zender: de audiobediening op het stuur brengt alles onder handbereik. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. De uitrusting van deze Renault is met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur behoorlijk compleet.

Interesse voor deze Renault Trafic Passenger? Kom 'm dan van dichtbij bekijken. We maken graag een afspraak.

Van Leeuwen Auto's afleverpakketten

Kies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.
Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan,

Hierbij onze mogelijkheden;

Van Leeuwen basis: € 195,-
o Nieuwe APK inclusief voortkomende kosten.
o Tennaamstellen nieuwe auto.
o Vrijwaren inruilauto.

Van Leeuwen comfort: € 295,-
o van Leeuwen basis.
o Nieuwe olie.
o Nieuw oliefilter.
o Overige vloeistoffen controleren en eventueel bijvullen.
o 1 maand garantie op draaiende delen motor en versnellingsbak.

Van Leeuwen premium: € 595,-
o Van Leeuwen comfort.
o Onderhoudsbeurt volgens schema.
o 3 maanden/10.000 KM volledige garantie.

Inruil of

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie