Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort

€ 11.950,- excl. BTW

Bouwjaar 15-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 125.934 km
Deuren 5
Kenteken V-614-KB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort


€ 11.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 15-11-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 125.934 km
Deuren 5
Kenteken V-614-KB
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FZ Auto's Peize
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres de Westerd 9
Postcode 9321 AJ
Plaats Peize
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)50 - 2600060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.fzauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: 2014 - 2019
Modelcode: II
Kleur: Ijswit 369
Referentienummer: 2638846

Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxB): 540 x 196 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 1.305 kg
GVW: 3.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaardpakket (inbegrepen):
- Basis pakket (€ 195 meerprijs):
- Comfort pakket (€ 495 meerprijs):
- Premium pakket (€ 895 meerprijs):
- BOVAG pakket (€ 1.995 meerprijs):

Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. Deze diesel heeft een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een openzwaaiend portier kan flink wat wind vangen, met gevaarlijke gevolgen. Dat zal niet gebeuren met de handige, ruime schuifdeur. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Het bedienen van het audiosysteem vanaf het stuurwiel helpt u om gefocust te blijven op de weg. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. De Renault is standaard voorzien van: buitentemperatuurmeter, met startonderbreker, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Trafic is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een noodstop maken doet u liever niet. Maar áls het nodig is, geeft de Brake Assist maximale ondersteuning.

Een proefrit maken met deze Renault Trafic? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!



FZ Auto's, is een begrip in de regio en is de occasion dealer met bodem internetprijzen voor heel Nederland.
 
De auto's bieden we voor bodem-internet-meeneemprijzen. We berekenen geen afleverkosten.
Wil je toch liever een afleverings-beurt of garantie? Dan is er ook keuze uit 4 afleverpakketten. Informeer bij ons voor deze scherp geprijsde pakketten.
 
We ruilen alle voertuigen in. Dus ook campers, mo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie