![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-02-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 281.331 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-BS-JK |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2005 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 281.331 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 62-BS-JK |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.870 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mark5 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 156 |
Postcode | 9627 PH |
Plaats | Hellum |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30582935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfmark5.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Cabine: dubbel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 2.730 kg (ongeremd 750 kg)
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 310 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Skai
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Praktische dubbele cabine, met imperial. Wordt geleverd met nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
![Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10265/renault-trafic-e-tech-l2h1.jpg)
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!