Bouwjaar | 28-09-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 205.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-019-N |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 6.450,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-09-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 205.533 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-019-N |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koop Wolters |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jan Bruins Slotstraat 5 |
Postcode | 7913 ZZ |
Plaats | Hollandscheveld |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15115299 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 2.740 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4999 x 1956 x 1971 cm
Wielbasis: 310 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruil is Mogelijk.
Wij zijn RDW Erkend.
al onze auto`s staan te koop tegen scherpe internet prijzen.
wij rekenen geen afleverkosten.
garantie is mogelijk tegen een meerprijs.
Om teleurstellingen te voorkomen raden wij u aan om van tevoren even te bellen
06-15115299 (Koop)
Autobedrijf Koop Wolters
Jan bruins slot straat 5
7913 ZZ Hollandscheveld
0615115299 ook whats App
www.koopwolters.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!