Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Airco 99500 km NAP

€ 9.950,- excl. BTW

Bouwjaar 03-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.525 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T27 L1H1 Airco 99500 km NAP


€ 9.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-12-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 99.525 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mol-Auto's
Contactpersoon Bé Mol
Adres Fokkerstraat 7
Postcode 7903 AT
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 50820734 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.molautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Airco . 3 Personen uitvoering , Stuurbekrachtiging , NAP logisch , Radio cd speler , Schuifdeur rechts , Volgens inbrenger wel wat verbruik van motorolie , Voor meer informatie , bezichtiging en of proefrit graag bellen met telefoonnummer 06-50820734

INRUIL IS MOGELIJK

Wij rekenen geen afleveringskosten

Financiering mogelijk wij werken met :
DTC Financieringen en Verzekeringen

Wij verzorgen ook EXPORT DOCUMENTEN

Voor het aanmelden van de uitvoer heeft u nodig:
oEen geldig legitimatiebewijs, van de nieuwe eigenaar/berijder
oHet complete kentekenbewijs (Deel 1A, tenaamstellingsbewijs/bedrijfsvoorraad en het overschrijvingsbewijs) of kentekencard
oDe kentekenplaten (-plaat) van het voertuig


Adres Fokkerstraat 7
7903 AT Hoogeveen

M.v.g. Bé Mol

www.molautos.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie