Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 110.024 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
€ 14.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 110.024 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf J. Hoiting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdstraat 22 |
Postcode | 7751 GC |
Plaats | Dalen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)524 - 551333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoiting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun. 2019 - mei 2020
Technische informatie
Koppel: 260 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 500 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.690 kg
Laadvermogen: 1.110 kg
GVW: 2.800 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Bij Autobedrijf Hoiting koopt u een betrouwbare en zorgvuldig gecontroleerde occasion. Deze occasion wordt voor de getoonde prijs geleverd inclusief een geldige APK, vloeistoffencontrole en de tenaamstellingskosten. Voor de getoonde prijs kunt u dus daadwerkelijk rijden met deze occasion. Wij adviseren u echter het Hoiting Plus Pakket voor € 595,- Kiest u voor het Hoiting Plus Pakket, dan zal deze occasion naast 3 maanden Hoiting-garantie voorzien zijn van: -Een uitgebreide- en professionele inspectie -Onderhoud volgens fabrieksvoorschriften -Een verse APK -Een professionele reconditionering van zowel het in- en het exterieur en Brandstof (minimaal €25,-.) Deze technisch in prima staat verkerende Jumper heeft opties een klein beetje liefde nodig.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!