Bouwjaar | 19-06-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 296.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VP-683-L |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 13.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 296.159 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VP-683-L |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf J. Dorenbos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeind 26 |
Postcode | 9331 CB |
Plaats | Norg |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 614000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 43067810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dorenbosbv.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Modelreeks: jun. 2014 - mrt. 2016
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.854 kg
Laadvermogen: 1.086 kg
GVW: 2.940 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Deze zeer nette bestelbus met dubbele cabine heeft nog maar een eigenaar gehad, en die heeft er goed op gepast. We hebben hem nieuw geleverd en altijd onderhouden. Doordat het onderhoud 100% is uitgevoerd is deze zeer nette bestelauto met dubbele cabine in prima staat.
De prijs is rijklaar (exclusief BTW) inclusief onderhoudsbeurt, APK en 6 maanden garantie ( volgens inhoud BOVAG garantie)
Zowel links als rechts voorzien van een schuifdeur, dus ook achterin makkelijk instappen.
Voorzien van 140 pk sterke motor en 6 versnellingen. Deze bus staat op Michelin CrossClimate banden, daarmee bent u zonder wisselen klaar voor alle seizoenen.
= Bedrijfsinformatie =
Als u op zoek bent naar een nieuwe of gebruikte betrouwbare auto, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wij hebben gemiddeld zo'n 50 jonge occasions op voorraad van allerlei merken Heeft u interesse in deze occasion? Bel of app met J Dorenbos, 06-43067810 .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!