Bouwjaar | 29-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KLH-55 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-KLH-55 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automax Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nautilusstraat 2 |
Postcode | 7821 AH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 745029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automaxemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2016
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 437 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.955 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Beste geïnteresseerden, Zoals in de titel te zien is is deze auto goed onderhouden. Hij heeft al zijn vorige beurten bij de Renault Dealer gekregen en hier is ook de Distributie ketting preventief vervangen. Dit is zoals ook op de foto's te zien gebeurd bij 121.160 kilometer. De auto is origineel Nederlands en heeft NAP. De auto heeft 2 sleutels en alle informatie boekjes, kortom een mooie complete auto waar U gerust mee de weg op kunt!
U bent van harte welkom om de auto eens in het echt te komen bekijken bij ons in Emmen.
Met vriendelijke groet,
Automax Automotive.
Nautilusstraat 2
7821AH Emmen
Tel (0591) 745 029
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer.
Inruil en financiering mogelijk.
Automax is een Bovag bedrijf, en alle voertuigen zijn in onze werkplaats gecontroleerd.
Dit geeft u extra zekerheid dat u een goede auto krijgt zonder problemen.
Bezoek onze website: www.automaxemmen.nl voor meer occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.