Bouwjaar | 22-01-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 432.634 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-HNJ-8 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-01-2009 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 432.634 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 85-HNJ-8 Verzekeren |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Amsterdamseweg 21B |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Zandpol |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83946359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - apr. 2010
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 180 x 142 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Aantal eigenaren: 5
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Nette en opvallende stoere Renault Mégane Coupe GT line. Deze auto is aan de buitenkant getuned waaronder bumper voorzien is van een onderlip en de zijkanten van sidekirts in kleur. Ondanks de kilometerstand nette auto welke van een absolute liefhebber is geweest. Tevens is deze auto voorzien van navigatie en o.a. panorama/glazen dak.
GELUKZOEKERS NIET BIEDEN. PRIJS IS GEBASEERD OP DEZE KILOMETERSTAND. ALS DEZE AUTO MINDER GELOPEN ZOU HEBBEN WAS DE PRIJS VEEL HOGER GEWEEST. DUS VOOR 4887 EURO HEB JE EEN STOERE DIKKE UITGEBOUWDE AUTO.
Laat u niets wijsmaken, deze Renault Mégane Coupé biedt alles wat u van een auto verlangt. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het lederen interieur zorgt voor een klasse uitstraling. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Geen capriolen meer als u met armen vol de auto moet openen. De keyless entry heeft u al herkend en ontgrendelt de Renault Mégane Coupé automatisch. De uitrusting van deze Renault is met automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk c
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!