Renault Master 4+1 Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 Zeer nette rolstoelbus met luchtvering en lift

€ 22.995,-

Bouwjaar 30-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 134.072 km
Deuren 5
Kenteken 3-VTN-19
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Renault Master 4+1 Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 Zeer nette rolstoelbus met luchtvering en lift


€ 22.995,-

Algemeen

Bouwjaar 30-03-2012
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 134.072 km
Deuren 5
Kenteken 3-VTN-19
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kikkert Rolstoelauto's
Contactpersoon Dhr. J. Kikkert
Adres Buitenvaart 1109
Postcode 7905 SE
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)524 - 820062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kikkert-rolstoelautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Rolstoelvervoer
Modelreeks: jan. 2010 - jul. 2012
Modelcode: X62

Technische informatie
Koppel: 285 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 1.370 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 193 per kwartaal

Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM

Net nieuw binnen: deze keurig nette en zeer goed onderhouden Renault Master 4+1 Rolstoelbus T35 2.3 dCi L1H1 uit 2012 met slechts 134 dkm op de teller welke is voorzien van fijne opties zoals o.a. luchtvering, airconditioning, standkachel, cruise control, radio/cd, elektrische ramen, centrale vergrendeling met afstandsbediening, metallic lak, mistlampen, parkeersensoren en nog veel meer... Daarnaast is de prachtige Master uitgerust met een volautomatische rolstoellift, een aangepaste vloer met lengterails en 2 uitneembare passagiersstoel plus een 4-punts rolstoelfixeersysteem waarmee veilig en comfortabel vervoer van elk type rolstoel en scootmobiel mogelijk is. Bent u geïnteresseerd in deze prachtige rolstoelbus en wilt u meer informatie? Bel of app dan naar 06-27392718 en maak een afspraak! Een passing / proefrit bij u op locatie is indien nodig ook geheel vrijblijvend mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Standaard leveren we onze voertuigen af inclusief een afleverbeurt, nieuwe apk en 12 maanden garantie. Daarnaast zijn er natuurlijk diverse aanpassingen mogelijk en kunnen deze geheel naar uw wensen worden ingebouwd. Hierbij kunt denken aan bijvoorbeeld: handsegmentgas, handbedrijfsrem, linker gaspedaal, bruggetje, automatische opstaptrede, extra handgreep, draaischijf, kofferbaklift, automatische lier, standkachel, etc. Bij aflevering helpen we u graag bij het aanvragen van de gehandicaptenkorting op de motorrijtuigenbelasting indien u voldoet aan de gestelde voorwaarden. Tijdens onderhoud, reparatie of inbouw bieden we u gratis vervangend vervoer aan indien mogelijk.

De 10 zekerheden om bij Kikkert Rolstoelauto's uw nieuwe of gebruikte Rolstoelauto of Rolstoelbus aan te schaffen zijn:

- Eerlijk advies op maat
- Al uw wensen zijn te realiseren
- Passing en proefrit op locatie mogelijk
- Standaard afleverbeurt
- Standaard nieuwe apk
- Standaard 12 maanden garantie
- Alle inruil mogelijk
- Lease of Financiering mogelijk
- Bezorgen aan huis mogelijk
- Terugkoop mogelijk

Heeft u interesse en w

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie