Bouwjaar | 29-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 305.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-VSH-53 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 2.687,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 305.231 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-VSH-53 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.461 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Amsterdamseweg 21b |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Schoonebeek |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30609391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: aug. 2010 - dec. 2011
Modelcode: phase 2
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 421 x 183 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.253 kg
Laadvermogen: 709 kg
GVW: 1.962 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 140 per kwartaal
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Laat u veroveren door de charmes van deze puur Franse auto. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Een openzwaaiend portier kan flink wat wind vangen, met gevaarlijke gevolgen. Dat zal niet gebeuren met de handige, ruime schuifdeur. Natuurlijk behoren elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor ook tot de uitrusting van deze complete auto.
En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Heeft u serieus interesse in deze auto? Bel of mail ons dan voor een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Kangoo | Een korte kennismaking met een lange Kangoo
Het lijkt geen groot nieuws: de Renault Kangoo is er nu ook met verlengde wielbasis. Toch belooft Renault dat er veel meer is te melden dan alleen 42 cm extra lengte. De Kangoo zou namelijk ook slimmer zijn geworden. Dat vraagt om een hernieuwde kennismaking!
Met lange wielbasis biedt de Renault Kangoo bijna evenveel ruimte als een bus. Dat is echter wel te danken aan trucs, en het laadgewicht is lager. Als elektrische auto voordelig en comfortabel.
Plus
- grote laadruimte, die bovendien slim is in te delen
- rijdt als een gewone personenauto
- minder kosten en meer comfort met elektrische aandrijving
Min
- Bijrijdersstoel niet verstelbaar
Conclusie
Wat heeft de Kangoo met verlengde wielbasis te bieden boven de standaard versie? Meer laadruimte en vooral heel slim in te delen ruimte. Met de (optionele) opklapbare achterbank verandert de Kangoo in een handomdraai van 4-zitter met een grote laadruimte in een 2-zitter met een enorme laadruimte. In dat laatste geval benadert deze de ruimte van een standaard bus, terwijl de rijeigenschappen beduidend beter zijn.
Omdat de Kangoo van recente datum is, zijn de uitrusting en veiligheidsvoorzieningen modern en compleet. Elektrische aandrijving zorgt behalve voor lagere gebruikskosten ook voor meer gemak en comfort voor de bestuurder.