Bouwjaar | 31-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RN-056-J Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 65.988 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RN-056-J Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf J. Hoiting |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdstraat 22 |
Postcode | 7751 GC |
Plaats | Dalen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)524 - 551333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hoiting.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2016 - jul. 2018
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 173 x 148 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Hoiting Plus-pakket: Met dit pakket bent u verzekerd van een uitgebreide- en professionele inspectie. De auto krijgt verder uitgebreid onderhoud volgens fabrieksvoorschriften en een nieuwe APK . Een professionele reconditionering van zowel het in- en het exterieur en de 6 maanden garantie zijn een essentieel onderdeel van het Hoiting plus-pakket. Bij aflevering zal de auto voorzien zijn van brandstof en 12 maanden aanvullende Hoiting mobiliteitsgarantie.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autobedrijf Hoiting koopt u een betrouwbare en zorgvuldig gecontroleerde occasion.
Deze occasion wordt voor de getoonde prijs geleverd inclusief een geldige APK, vloeistoffencontrole en de tenaamstellingskosten.
Voor de getoonde prijs kunt u dus daadwerkelijk rijden met deze occasion.
Wij adviseren u echter het Hoiting Plus Pakket voor € 595,-
Kiest u voor het Hoiting Plus Pakket, dan zal de occasion naast garantie voorzien zijn van:
-Een uitgebreide- en professionele inspectie
-Onderhoud volgens fabrieksvoorschriften
-Een verse APK
-Een professionele reconditionering van zowel het in- en het exterieur
-Brandstoftank minimaal half vol
-12 maanden aanvullende Hoiting mobiliteitsgarantie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.