Bouwjaar | 13-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.693 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-776-NZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.693 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-776-NZ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf A. Strijker BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noesten 6 |
Postcode | 9431 TC |
Plaats | Westerbork |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 332132 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autostrijker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio 1.6 R.S.
- Kenteken: J-776-NZ
- Merk: Renault
- Model: Clio
- APK tot: 02-10-2025
- Tellerstand: 134693 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1618 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M5M A4
- Vermogen: 147 kW / 200pk
- Ledig gewicht: 1179 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 409 cm
- Breedte: 173 cm
- Hoogte: 1434 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterspoiler
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Sportonderstel
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Airco
- Airco (automatisch)
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie
WELKOM BIJ AUTOBEDRIJF STRIJKER
het vertrouwde adres in Westerbork sinds 1979
AutoExcellent Strijker is een full service autobedrijf die in alle automerken gespecialiseerd is.
Deze garageformule omvat de top van de universele autobedrijven, die in alle merken gespecialiseerd zijn.
Waarom? Omdat uw tevredenheid als klant centraal staat!
Autobedrijf A. Strijker BV
De Noesten 6
9431TC Westerbork
0593332132
info@autostrijker.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.