Bouwjaar | 01-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.480 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-SL-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2006 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.480 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-SL-XB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Super |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weerdingerkanaal nz 48 |
Postcode | 7831 HD |
Plaats | Nieuw Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83562646 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-super.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 164 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.150 kg (ongeremd 510 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Deze Renault Clio komt uit 2006, werd geleverd van 01-12-2004 tot 31-03-2006 en kostte toen € 13.777,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1149 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 170 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 13 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 920 kg. De APK is geldig tot 04-09-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
Leuke en goed rijdende Renault Clio.
De auto is voorzien van nieuwe APK, 4 nieuwe alleseason banden en een nieuwe koppeling set.
Ook word de airco heerlijk koud!
= Bedrijfsinformatie =
Al onze aangeboden auto`s worden met nieuwe of zeer recente APK verkocht, tenzij anders aangegeven.
Niet altijd staan de auto`s al aflever klaar, wij streven erna om na verkoop van uw aangekochte auto deze binnen 10 werkdagen aan u af te leveren!
De prijs is inclusief aflever klaar maken.
Distributieriem aan vervanging toe? Deze word gratis vervangen voor aflevering! (vanaf een verkoopprijs van €2500)
Al onze auto`s nagekeken zodat u veilig de weg op kan!
Indien het voertuig nog niet voorzien is van een trekhaak, kan dit tegen kleine meerprijs gedaan worden.
Heeft u andere wensen, horen wij het graag.
Alle inruil mogelijk!
Om teleurstelling te voorkomen kunt u het beste even van te voren bellen.
WIJ DOEN GEEN EXPORT!
Voor meer informatie kunt u ons bellen, mailen, whatsappen of langskomen!
Wij kunnen 24/7 auto`s tenaamstellen en vrijwaren!
Proefrit is mogelijk.
Kom gerust langs, koffie/thee staat klaar.
Onze openingstijden:
Ma t/m vr: 8:00 tot 12:00 en 13:00 tot 17:00
Zaterdag: op afspraak
Buiten onze openingstijden is mogelijk op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.