Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera GTS 991 430pk - Orig NL

€ 108.900,-

Bouwjaar 28-03-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.161 km
Deuren 2
Kenteken 2-ZTK-78 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Porsche 911 Cabrio 3.8 Carrera GTS 991 430pk - Orig NL


€ 108.900,-

Algemeen

Bouwjaar 28-03-2015
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.161 km
Deuren 2
Kenteken 2-ZTK-78 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.800 cc
Vermogen 316 kW (430 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. cabriokap
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 6

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat voor: 245/35 R20
Bandenmaat achter: 295/30 R20

Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,2 s
Topsnelheid: 302 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 181 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.490 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.925 kg

Interieur
Interieurkleur: Rood
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 207 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

| Origineel Nederlands | 100% historie | Sport Chrono | Porsche Dynamic LED | Sportuitlaat | Porsche Turbo velgen met centerlock | Natuurleder | Actieve motorsteunen | Elektronische sper | Navigatiesysteem | Multimedia | Camera | Bluetooth | Elektrische windvanger | 2015 | 87.161 km | EUR 108.900 |

Porsche 911 (991.1) Cabrio 3.8 Carrera GTS (430pk)

Wanneer ik vanuit huis de garage in loop krijg ik instant kippenvel. Een gevoel van binnen dat me simpelweg gelukkig maakt. De schoonheid van de Porsche 991 cabrio is onbeschrijfelijk. De spots in de garage lichten de bijzondere witte lak - Pure White - nog meer op. De GTS is verreweg de meest elegante versie. De extra brede heupen die de GTS kenmerken, de speciale voorbumper, de zwarte accenten en uiteraard de zwarte velgen met centerlocks. De GTS maakt de toch al schitterende 911 nog mooier en verfijnder.

Ook qua uitrusting en techniek gaat de GTS verder. Het gehele interieur is uitgevoerd in Natuurleder, het Sport-Chrono pakket met het fraaie sportstuurwiel, het befaamde klokje op het dashboard en onzichtbaar maar heel belangrijk om met al het geweld om te gaan zijn de actieve motorsteunen, Porsche Torque Vectoring Plus en het elektronisch geregelde sper.

De 991 GTS is extra bijzonder omdat hiermee definitief afscheid wordt genomen van de ongeblazen motoren. De 3.8 levert als GTS 30pk meer dan een Carrera 4S en komt daarmee op 430pk. Zonder turbo techniek aldus. De 430 paarden worden losgelaten op enkel de achteras. Een spektakelstuk om te rijden en iedere vezel in je lijf staat op scherp. De 7-traps PDK met dubbele koppeling schakelt razendsnel door de verzetten. In 4,2 s accelereert de 911 naar 100 km/h om het feest pas te beëindigen bij 302 km/h.

Met de afstandsbediening maan ik de garagedeuren tot openen. Bij het starten van de motor ontstaat direct weer het kippenvel. De betonnen muren kaatsen het geluid prachtig en de koude start is sensationeel. Vooral dit exemplaar. De af fabriek geleverd Porsche Sportuitlaat met inschakelbare kleppen klinkt weergaloos.

Het is opval

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche 911 | Dromen mag nog steeds

Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?

Autotest | Porsche 911 Dromen mag nog steeds

De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.

Plus

  • snel, opwindend en spectaculair
  • ook dagelijks bruikbaar
  • subliem weggedrag

Min

  • relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting

Conclusie

Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.

Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.

Deel deze advertentie