Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.868 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SF-091-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
€ 119.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2017 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.868 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | SF-091-L Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.981 cc |
Vermogen | 272 kW (370 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielhuys Misker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vaart NZ 91 |
Postcode | 7833 HE |
Plaats | Nieuw-Amsterdam |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 551555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobielhuysmisker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Targa
Modelreeks: mei 2014 - dec. 2018
Modelcode: 991
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 287 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 188 x 129 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.565 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 2.015 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 182 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Automobielhuys Misker is een Bovag familiebedrijf (50+ jaar Bovag lid) dat al ruim 104 jaar gevestigd is in Nieuw-Amsterdam (Drenthe).
Wij zijn een universeel autobedrijf dat alle merken verkoopt en onderhoud.
Wat ons bedrijf al meer dan honderd jaar kenmerkt is een grenzeloze passie voor auto's, gecombineerd met constante kwaliteit en vakmanschap.
Al onze occasions hebben een sluitende kilometerstand en onderhoudshistorie en worden bij binnenkomst technisch uitvoerig gecontroleerd en gepoetst.
De geadverteerde prijs betreft een internet-meeneemprijs inclusief geldige APK (minstens 3 maanden) & vloeistoffen controle.
Voor auto's boven de € 4.500,- kunt u kiezen uit de volgende 2 afleverpakketten:
Pakket 1:
- Afleveringsbeurt volgens schema
- Nieuwe APK
- Complete poetsbeurt binnen en buitenzijde
- 6 Maanden garantie
Voor dit pakket betaalt u slechts € 595,-
Pakket 2:
- Afleveringsbeurt volgens schema
- 120 punten check
- Nieuwe APK
- Complete poetsbeurt binnen en buitenzijde
- 12 maanden BOVAG garantie
- € 35,- brandstof
Voor dit pakket betaalt u slechts € 950,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche 911 | Dromen mag nog steeds
Het is al decennialang een ritueel. Wanneer kleine jongetjes groot worden en zakelijk succes boeken, belonen ze zichzelf met hun droomauto. Die droomauto is altijd de auto uit hun jeugd: de Porsche 911. Daarom blijft de 911 al decennialang trouw aan hetzelfde concept en dezelfde uitstraling. Houdt ook generatie "922" deze droom in stand?
De Porsche 911-992 GTS is een klassieke sportwagen die zijn succes dankt aan de historie en het spektakel. Een volbloed sportwagen die zich ook leent voor dagelijks gebruik.
Plus
- snel, opwindend en spectaculair
- ook dagelijks bruikbaar
- subliem weggedrag
Min
- relatief kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
Conclusie
Is de Porsche 911 generatie 992 nog steeds de droomauto die het al decennia lang is? Ja, zeker. De vormgeving is nog altijd een evolutie, waardoor de begeerlijke vorm van het origineel nog altijd is behouden. Tegelijkertijd gaan de ergonomie en uitrusting met de tijd mee.
Als het op de prestaties aankomt, moet zelfs de meest verstokte liefhebber zich inmiddels neerleggen bij het feit dat elektrische auto's, die een fractie van de prijs van de 911 kosten, inmiddels sneller zijn. Het grote verschil zit in de presentatie en de sensatie. De 911 bouwt op naar een piek en doet dat onder begeleiding van een explosief geluid, waardoor het gevoel van snelheid beduidend groter is. Daarbij zorgen de lage bouw, het lage gewicht en het geavanceerde onderstel voor een weggedrag dat alleen een volbloed sportwagen biedt. Daarom is ook de Porsche 992 de auto waar al zoveel jongetjes en financieel geslaagde mannen van dromen.