Peugeot 308 SW 1.2 e-THP Active | Cruise | Airco | Trekhaak

€ 4.848,-

Bouwjaar 16-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.605 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZBJ-19 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Peugeot 308 SW 1.2 e-THP Active | Cruise | Airco | Trekhaak


€ 4.848,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2014
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.605 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZBJ-19 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Leeuwen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 18
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanleeuwenemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2014

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 53 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 459 x 180 x 147 cm
Wielbasis: 273 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.165 kg
Laadvermogen: 660 kg
GVW: 1.825 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 7
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

**Nederlands**
''Dit is een NETTO meeneem prijs, dus zo als de auto er staat met bestaande APK.
Turbo dient te vervangen worden. Is normaal mee te rijden.''

**Engels:**
"This is a NET take-away price, so as the car stands with existing MOT.
Turbo needs to be replaced. It is drivable as is."

**Duits:**
"Dies ist ein NETTO-Mitnahmepreis, wie das Auto mit vorhandener Hauptuntersuchung steht.
Der Turbo muss ersetzt werden. Es ist fahrbar wie es ist."

**Oekraïens:**
"?? ????? ???? ?? ?????, ??? ?? ?????????? ?????? ? ??????? ??.
??????????? ???????? ????????. ?????????? ?? ????."

**Pools:**
"To jest cena NETTO do zabrania, wiec jak samochód stoi z istniejacym badaniem technicznym.
Turbosprezarka wymaga wymiany. Samochód jest jezdny."

**Spaans:**
"Este es un precio NETO para llevar, por lo que el auto se encuentra con la ITV existente.
El turbo necesita ser reemplazado. Se puede conducir tal como está."

**Frans:**
"Il s'agit d'un prix NET à emporter, donc tel que la voiture se trouve avec le contrôle technique existant.
Le turbo doit être remplacé. La voiture est roulable tel quel."

**Bulgaars:**
"???? ? ????? ???? ?? ???????, ???? ?? ?????? ? ??? ?????????????? ?????????? ????????.
??????? ?????? ?? ???? ????????. ?????? ? ????? ?? ??????."

= Bedrijfsinformatie =

De auto komen bekijken? Dat kan! U vindt ons aan de Kapitein Nemostraat 18 in Emmen.
Bellen alvorens u bij ons langs komt heeft onze voorkeur om teleurstelling te voorkomen.

Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag: 09:00 uur tot 18:00 uur.
Zaterdag: 08:30 uur tot 17:00
Zondag gesloten.

Telefoon: 0591-820350
E-mail: verkoop@vanleeuwenemmen.nl

Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opn

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Peugeot e-308 | Zelfde recept, andere smaak

Alle elektrische auto's rijden hetzelfde. Dat is geen verwijt, maar een bevinding omdat het hoge gewicht en lage zwaartepunt van de batterijen bepalend zijn voor het weggedrag. En omdat iedere elektromotor altijd het maximale koppel biedt, is iedere elektrische auto sterk en soepel. Toch beweert Peugeot dat het anders kan met de e-308.

Autotest | Peugeot e-308 Zelfde recept, andere smaak

De Peugeot e-308 is een compacte elektrische auto die dankzij een klein stuurwiel en een bijzondere zithouding anders rijdt dan andere elektrische auto's. Het overwegen waard!

Plus

  • Unieke rijervaring dankzij iCockpit
  • vlot, sterk, stil en zuinig
  • Geslaagde vormgeving

Min

  • rijden met 1 pedaal niet mogelijk
  • Matige ruimte achterin

Conclusie

Rijdt de Peugeot e-308 anders dan andere compacte elektrische auto's? Net als bij andere elektrische auto's worden de rijeigenschappen bepaald door de rust, souplesse en kracht van de elektromotor. En net als bij andere elektrische auto's resulteren het hoge gewicht van de batterijen en het lage zwaartepunt in een statig en stabiel weggedrag.

En toch is de e-308 wel degelijk anders! Dat is te danken aan de "i-Cockpit". De opzet met een klein stuurwiel en een actieve zithouding zorgt voor betere controle en een superieur gevoel. Vervolgens is de wegligging uitstekend. Kortom: in de basis heeft de e-308 hetzelfde karakter als andere elektrische auto's, maar de superieure controle zorgt voor een andere ervaring.

Deel deze advertentie