Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-PR-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 1.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-10-2004 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 221.367 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-PR-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Xeni Auto's Emmen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tweede Bokslootweg 18 |
Postcode | 7821 AS |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55954224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.xeniautosemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 611 kg
GVW: 1.941 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Peugeot 307 SW
2.0 16V Navtech
Deze Peugeot 307 SW komt uit 2004, werd geleverd van 01-05-2004 tot 31-12-2004 en kostte toen € 27.369,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 100 kW (136 PK) en een cilinderinhoud van 1997 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,3 liter per 100 km en hij weegt 1330 kg. De APK is geldig tot 26-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Inruil mogelijk!
= Bedrijfsinformatie =
www.xeniautosemmen.nl
info@xeniautosemmen.nl
Tel:0655954224
Openingstijden:
08:30-18:00 uur Maandag.
08:30-18:00 uur Dinsdag.
08:30-18:00 uur Woensdag.
08:30-21:00 uur Donderdag.
08:30-18:00 uur Vrijdag.
08:30-17:00 uur Zaterdag.
Zondag Gesloten..
Bezoekadres:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.