Bouwjaar | 21-12-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.170 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 65-SF-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.170 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 65-SF-VV Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Mark Tjeerdsma |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tramwijk NZ 46 |
Postcode | 7831 GD |
Plaats | Nieuw-Weerdinge |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29601630 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.marktjeerdsma.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2003 - jul. 2005
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 435 x 176 x 142 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.413 kg
Laadvermogen: 397 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Ivoor
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Keurig onderhouden auto! Rijdt en schakelt goed! Alles werkt goed naar behoren! Airco wordt koud, parkeersensoren werken!
Distributieriem is vervangen bij 96.000km!
= Bedrijfsinformatie =
Graag afspraak maken van te voren omdat ik niet altijd aanwezig ben!
Neem vooraf telefonisch contact op, om teleurstelling te voorkomen.
Autobedrijf Mark Tjeerdsma is een universeel autobedrijf die al meer dan 10 jaar ervaring heeft met het verkopen van personen- en lichte bedrijfswagens.
Kijk eens op onze website: www.marktjeerdsma.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 307 | De Franse evolutie
Evolutie is het verder ontwikkelen van een bestaand idee of trend. Met de Peugeot 306 zette Peugeot destijds een succesvolle auto in de middenklasse neer. Om in die fel bevochten markt te overleven was het nodig met een waardige opvolger te komen. Daarom nam Peugeot vele bestaande ideeën uit diverse marktsegmenten samen. Het resultaat is een middenvorm tussen een personenauto en een ruimte-auto waarbij op vele punten opnieuw is nagedacht. Niet geheel ten onrechte spreekt Peugeot van "de evolutionaire gezinsauto".
De Peugeot 307 is de eerste van een lichting nieuwe auto's. De 307 is meer in de hoogte gebouwd en bundelt vindingen van vele andere auto's om tot een vernieuwend geheel te komen.
Plus
- vernieuwende en doordachte vormgeving
- vriendelijke prijs
- zeer hoog veiligheidsniveau
Min
- niet vrij van kraakjes en rammeltjes
- centraal display slecht leesbaar bij zon
- hoofdsteunen achterin te laag
Conclusie
Peugeot noemt de 307 de evolutionaire gezinsauto. En alhoewel reclamemensen graag overdrijven, is de term in dit geval goed gekozen. Het vernieuwende concept waarbij vele vindingen uit andere auto's zijn gecombineerd tot een nieuwe auto, heeft de standaard voor de middenklasse in z'n geheel opgetrokken. De auto is ruimer dan gebruikelijk, rijdt prima, is zeer comfortabel, kent een riante uitrusting en biedt een ongekend hoog veiligheidsniveau. Een revolutie stuit altijd op weerstand, maar deze evolutie zal navolging vinden.