![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.818 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PF-435-N Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.818 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | PF-435-N Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.199 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kiewiet |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blijdensteinstraat 9 |
Postcode | 9403 AW |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36397995 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autokiewiet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R19
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.229 kg
Laadvermogen: 681 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (€ 399): Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; 3 maanden garantie motor en versnellingsbak, APK minimaal 12 maanden, BOVAG 14 dagen omruilgarantie, BOVAG 40 Punten Check, Olieservice, Tenaamstelling / vrijwaring
- BOVAG (€ 749): Voor personenauto's tot 10 jaar oud, max 200.000 km.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden/6000 km onderhoudsvrij, 12 maanden BOVAG garantie (max 15000 km), APK minimaal 12 maanden, BOVAG 14 dagen omruilgarantie, BOVAG 40 Punten Check, Onderhoudsbeurt volgens schema, Tenaamstelling / vrijwaring
Nette Peugeot 3008 met o.a. achteruitrijcamera, trekhaak en 19 inch lichtmetalen velgen.
Inruil is welkom!
Direct weten wat uw auto waard is? Stuur ons het kenteken, kilometerstand, eventuele bijzonderheden en een aantal duidelijke foto's van uw auto (buitenkant en interieur). Dit kan via Whatsapp (0636397995) of via e-mail (info@autokiewiet.nl). Wij reageren dan zo snel mogelijk met een passend voorstel.
= Bedrijfsinformatie =
Martin Kiewiet Auto's staat voor betrouwbare jonge auto's, meestal afkomstig van Nederlandse leasemaatschappijen en dus top onderhouden. Daarnaast bent u bij ons verzekerd van een messcherpe meeneemprijs.
Wij zijn lid van BOVAG en bieden dan ook de mogelijkheid om te kiezen voor de zeer uitgebreide 12 maanden BOVAG garantie. Dankzij onze eigen werkplaats kunnen we uw nieuwe auto snel leveren, ook met een onderhoudsbeurt en APK.
Onze openingstijden (afdeling verkoop):
Maandag: 10:00 - 18:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 10:00 - 18:00
Donderdag: 10:00 - 18:00
Vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 tot 16:00
Zondag: Gesloten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot e-3008 | Van ruimtewonder tot stijlicoon
De 3008 is het meest populaire model van Peugeot. Dat succes is te danken aan de continue evolutie van het model. De 3008 begon als een eigenzinnige mix van een ruimteauto en een terreinauto. De volgende generatie was een moderne SUV. Voor de nieuwe generatie past Peugeot het concept opnieuw aan en kiest het voor nog modernere techniek in combinatie met modieuze vormgeving. Een geslaagde combinatie?
![Autotest | Peugeot e-3008 Van ruimtewonder tot stijlicoon](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10325/peugeot-3008.jpg)
De Peugeot 3008 heeft een evolutie meegemaakt van MPV via SUV tot fastback. Bij de derde generatie draait het meer dan ooit om uiterlijk vertoon. Elektrische aandrijving zorgt voor comfort.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- laag energieverbruik / groot bereik
- superieur gevoel dankzij iCockpit
Min
- bestuurdersstoel niet voldoende in hoogte verstelbaar (te hoog)
- veel suffe kleuren op de prijslijst, terwijl het lijnenspel alleen in blauw goed tot zijn recht komt
- ruimte achterin voldoende, maar houdt niet over
Conclusie
Bij veel merken betekent een nieuwe auto slechts een nieuwe interpretatie van een bestaand concept. Het idee blijft hetzelfde, maar de techniek en de vormgeving worden gemoderniseerd. Peugeot daarentegen verandert zelfs het concept van de 3008! Wat begon als een wonderlijke mix, ontwikkelde zich via een moderne SUV tot een stijlvolle gezinsauto. Ruimte stond altijd centraal, maar steeds meer legt Peugeot de nadruk op stijl.
Toch biedt de 3008 meer dan alleen een mooi gezichtje. Voorheen was een verbrandingsmotor de norm, terwijl de nieuwe 3008 is ontworpen als elektrische auto. Ten opzichte van een soortgelijke auto met verbrandingsmotor biedt de e-3008 meer comfort tegen een lagere kilometerprijs, terwijl het bereik gelijk is. Naast andere elektrische auto's heeft de e-3008 weliswaar een tam karakter, maar is het verbruik zeer laag, de actieradius groot en het weggedrag verfijnd.
Wat blijft is de iCockpit. Die zorgt voor een uniek karakter. Het zorgt voor betere controle over de auto en betrekt de bestuurder meer bij het rijden.