Bouwjaar | 17-05-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-LT-BR Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
€ 798,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 253.864 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 71-LT-BR Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van Leeuwen Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 18 |
Postcode | 7821 AC |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 820350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanleeuwenemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2005 - feb. 2006
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 194 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 166 x 144 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.048 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.563 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 8
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
De 1.6-16v XS-Line uit 2003 is een charmante en veelzijdige wagen die nog steeds indruk maakt. Met zijn gestroomlijnde design en sportieve lijnen trekt hij direct de aandacht op de weg. Deze specifieke uitvoering biedt niet alleen esthetisch plezier, maar ook praktische voordelen die het dagelijks rijden tot een genot maken.Een van de opvallende kenmerken van deze auto is de aanwezigheid van een trekhaak. Dit maakt de wagen niet alleen een ideale gezinsauto, maar ook een perfecte metgezel voor avontuurlijke trips. Of je nu een kleine caravan wilt trekken voor een weekendje weg, of een aanhanger vol tuinspullen, de trekhaak zorgt ervoor dat je altijd voorbereid bent op elke situatie.Binnenin het voertuig wordt comfort gecombineerd met functionaliteit. De elektrische ramen bieden een modern gemak dat het leven net iets aangenamer maakt. Met een druk op de knop kun je de ramen moeiteloos openen en sluiten, wat vooral handig is tijdens warme zomerdagen of wanneer je snel wat frisse lucht nodig hebt.De 1.6-16v motor zorgt voor een levendige rijervaring. Met genoeg vermogen onder de motorkap biedt deze auto niet alleen betrouwbare prestaties in de stad, maar ook op de snelweg. Het dynamische rijgedrag wordt ondersteund door een soepel schakelende versnellingsbak en een comfortabele wegligging.Samenvattend biedt deze 1.6-16v XS-Line uit 2003 een combinatie van stijl, comfort en veelzijdigheid. Met zijn praktische trekhaak en elektrische ramen ben je klaar voor elke uitdaging, terwijl de krachtige motor en het sportieve uiterlijk zorgen voor een plezierige rijervaring. Deze auto blijft een betrouwbare en aantrekkelijke keuze voor iedereen die op zoek is naar een compacte maar capabele stationwagen.Van Leeuwen Auto's afleverpakkettenKies voor zekerheid of meer voordeel, kies het afleverpakket dat bij u past.Standaard worden onze auto's rijklaar aangeboden; daarnaast bieden wij afleverpakketten aan, Hierbij onze mogelijkheden;Van Leeuwen basis:€ 195,- oNieuwe APK inclusief voortkomende kosten. oTennaamstellen nieuwe auto. oVrijwaren inruilau
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.