Bouwjaar | 20-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.193 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 33-LH-RL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 2.487,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2003 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.193 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 33-LH-RL Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry Vink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw-Amsterdamseweg 21B |
Postcode | 7764 AN |
Plaats | Zandpol |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83946359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2002 - apr. 2005
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 166 x 138 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.562 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,2 l/100km (1 op 8,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 9
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zodra de zon zich laat zien, kunt u heerlijk genieten achter het stuur van deze cabriolet. Oh-la-la! Dit is precies waarom liefhebbers warmlopen voor Franse auto's. Net een beetje meer elegantie en rijcomfort, maar ook vooruitstrevende kwaliteit en prestaties. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. De elektrische kapbediening is een technisch hoogstandje: het dak opent en sluit zonder dat u hoeft uit te stappen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bediende ramen en vernis metaallak.
Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De regensensor regelt zelf de optimale snelheid van de ruitenwissers zodat u dat niet zelf hoeft te doen. Deze Peugeot is voorzien van lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Bij een goede occasion als deze hoort natuurlijk ook een tellerrapport van Nationale Autopas. Laat deze cabrio u zelf overtuigen. Maak een afspraak voor een proefrit!
Voor meer info, neem contact op met Harry Vink Auto's te Schoonebeek via 06-83946359.
Passie voor mooie auto's, gecombineerd met goede service en klantgerichte dienstverlening. Harry Vink Auto's heeft zich gespecialiseerd in kwaliteits- occasions in de regio Zuidoost-Drenthe. Maar wij doen óók meer. Zo meenemen kan altijd. Indien u kiest voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een nette auto koopt waar extra zorg aan is besteed. Wij bieden u de mogelijkheid te kiezen uit drie afleverpakketten. Wel of geen inruil of financiering. Vraag naar de mogelijkheden! Ook kunt u bij ons uw auto, caravan, camper, motor of boot inruilen. Kom naar Harry Vink Auto's met een voorraad van ruim 100 kwaliteits- occasions aan zowel personen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.