![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 30-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.979 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-PP-HB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.979 km
![]() |
Deuren | 3 |
Kenteken | 46-PP-HB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.360 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carsforlife |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voor de blanken 4C |
Postcode | 7963 RP |
Plaats | Ruinen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20411986 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carsforlife.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 178 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 938 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 1.515 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Peugeot 206 1.4 -16V Quiksilver
ZEER ZUINIG IN VERBRUIK
KM STAND 189.979 N.A.P RAPORT OP LOCATIE
Rijd en schakelt perfect zoals het hoort.
Goed onderhouden met onderhoudsboekjes.
De Peugeot 206 is een auto van de Franse fabrikant Peugeot. Het model werd in de zomer van 1998 geïntroduceerd als sterkhouder in het B-segment, ook wel de compacte klasse genoemd, waar verder auto's als de Renault Clio,
de Ford Fiesta en de Fiat Punto opereren. Tot op heden is de Peugeot 206, met inmiddels meer
dan 10 miljoen geproduceerde exemplaren, de meest verkochte Peugeot Het is ook de meest verkochte merk bij Carsforlife. en tevens de meest verkochte Franse auto aller tijden.
Deze Peugeot 206 komt uit 2004, werd geleverd van 16-10-2003 tot 28-02-2006 en kostte toen € 15.970,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 65 kW (88 PK) en een cilinderinhoud van 1360 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 178 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,5 liter per 100 km en hij weegt 938 kg. De APK is geldig tot 21-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 91,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Verdiep je vooraf in de inruilwaarde van je auto, in plaats van de verkoopwaarde. Heb je bij ons een mooie auto gezien? Vraag ons dan eerst om een inschatting van de inruilwaarde te geven. Je kunt ook de koerslijst van de ANWB of de Finnik-app gebruiken om een richtlijn te krijgen.
Let op: de inruilwaarde kan ook tussen verschillende autobedrijven flink verschillen. Een bedrijf gespecialiseerd in elektrische occasions, of bovag occasions zullen waarschijnlijk een lager bod doen op je auto.
CARSFORLIFE OFTEWEL AUTO'S VOOR HET LEVEN.
I.V.M DRUKTE ZIJN WIJ ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND
Wanneer u geïnteresseerd bent in deze auto, graag telefonisch of per mail contact opnemen om de auto te komen bezichtigen.
( ( PROEFRIT IS ALTIJD MOGELIJK ) )
Voor een goede en be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
![Autotest | Peugeot 206 plus Scherp rekenwerk](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2376/peugeot-206.jpg)
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.