Bouwjaar | 10-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.563 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-NH-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 1.099,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-10-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.563 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 27-NH-GL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABNN Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kring 8-A |
Postcode | 7891 TE |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31779183 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abnnautomotive.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 16,5 s
Topsnelheid: 158 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 143 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.405 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 485 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Peugeot 206
Apk 02-2025
2 sleutels
Nap teller rapport aanwezig
Goede banden en remmen
Db riem recent vervangen
Kortom een mooie 206 zowel van binnen als buiten zeer netjes
Inruil mogelijk! voor info bellen 0631779183 of 0591 238 380
ABNN Automotive B.V. is een RDW erkend bedrijf en is aangesloten bij Stichting Nationale Autopas ( NAP ) .
Wij zijn gespecialiseerd in het in- en verkopen van nette en betaalbare auto's.
Tevens gaan wij ook op zoek naar auto's specifiek naar de wens van de klant.
Ook de invoer van u auto kunnen wij voor u regelen .
*Inruil van u huidige voertuig is mogelijk.
*Wij kunnen uw auto op locatie of op het bedrijf vrijwaren .
*Ook kunnen wij uw nieuwe aangekochte auto te naam stellen dit kan 7 dagen per week en 24 uur per dag
Bezichtiging en het maken van een proefrit is uiteraard geheel vrijblijvend,dit kan eventueel ook in de avonduren.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u wel aan om vooraf een afspraak te maken om zeker te weten of de gewenste auto nog beschikbaar is, en om te voorkomen dat er niemand aanwezig is.
wij hopen u graag eens te verwelkomen bij ons bedrijf ABNN Automotive B.V.
Telefoonnummer : 0631779183 of 0651515888
Email : abnnautomotive@hotmail.com
:info@abnnautomotive.nl
Website : www.abnnautomotive.nl
ABNN Automotive B.V.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.