![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 27-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.530 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-JX-PZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-09-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 211.530 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 85-JX-PZ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ridderman Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Atlantis 29 |
Postcode | 7821 AX |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48508736 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riddermanauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1998 - 2004
Modelcode: G / T98
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 411 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.063 kg
Laadvermogen: 597 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 171 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Opel Astra (G) 1.6 Edition, origineel Nederlandse auto met NAP en AIRCO in een keurige staat!
Wordt afgeleverd met een nieuwe APK!
Dit is echt wel een auto voor een liefhebber die gevoel heeft bij een leuke en originele Opel Astra G in een keurige staat.
Natuurlijk zijn er gebruikssporen voorhanden, mag het na 22 jaar en 211.30 km's, maar je zal na bezichtiging en proefrit het vast met ons eens zijn dat dit werkelijk een net exemplaar is.
Onderhoudshistorie is compleet. Wat ook interessant is, bij 181.975 km is de distributieriem en waterpomp vervangen + nog een V-snaar en thermostaat. APK is geldig tot 21-11-2024. Auto staat tevens keurig op de banden.
Starten, rijden, remmen, sturen, versnellingsbak helemaal goed. Verbazingwekkend hoe comfortabel deze auto is.
Uiteraard waren er ook verbeterpunten. Grootste issue wat het niet werken van de Airconditioning. Zit het erop, werkt het niet, zonde natuurlijk. Helaas bleek dat zowel de condensor (lek) als de compressor met magneetkoppeling vervangen moesten worden. Ondanks dat dit een kostbare reparatie is hebben we dit wel gedaan, simpel de auto is het 100% waard. Er is een nieuwe condensor en compressor in gekomen. Heerlijk koel nu! Dat is wel super natuurlijk met de zomer in aantocht.
Daarnaast waren nog enkele kleinere zaken:
* Krakend onderstel voorzijde. Stabilisatorstangen vv door nieuwe Febi Bilsteins
* Dashboard verlichting middenconsole defect, lampjes vervangen
* Rechter buitenspiegel elektrisch bediening defect, unit vervangen
* Versnellingspookhoes en hoes handrem versleten, zijn vervangen
* Wiellager rechtsvoor en veer vervangen
Naast de Airconditioning heeft deze auto ook een (werkende) cruise control, elektrisch bedienbare ramen en buitenspiegels, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling etc. Deze Edition is gewoon een compleet uitgevoerde versie zeer zeker voor een Astra uit die tijd.
Zet de radio op een goede zender en het is gewoon echt genieten!
Je krijgt in ieder geval een keurige Opel Astra G waarmee je zeker bewondering mee oogst. Technisch prima, met een perfect werkende airconditioning en een auto zonder onderhoudsachtersta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Opel Astra Electric | Laagdrempelige revolutie
Jarenlang was de Astra het verkoopsucces van Opel. Echter, de laatste jaren staat de Astra niet meer in de hoogste regionen van de verkooplijsten. De best verkochte auto's zijn namelijk allemaal elektrisch. Daarom introduceert Opel nu de Astra Electric. Zal deze elektrisch aangedreven variant van de Astra de revolutie brengen waar het merk op wacht?
![Autotest | Opel Astra Electric Laagdrempelige revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10247/opel-astra-electric-gs.jpg)
De Opel Astra Electric is een elektrische auto in de verpakking van een conventionele auto. Ook de bediening is vertrouwd, terwijl de rijeigenschappen superieur zijn.
Plus
- bijzonder stil en soepel
- grote actieradius, snel laden
- ruim en doordacht interieur
Min
- rijden met 1 pedaal niet mogelijk
- passeerhulp kan ander verkeer verwarren
Conclusie
Zal de Astra met de komst van de "Electric" wederom een verkoopsucces worden? Aan de techniek zal het niet liggen. De Astra maakt gebruik van de nieuwste elektrische aandrijflijn van moederbedrijf Stellantis. Daarom is de Astra Electric snel, stil, soepel en zuinig. De actieradius is ongeveer even groot als die van een auto met benzinemotor.
Bovendien weet Opel zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod. De directe concurrenten schreeuwen allemaal uit dat het elektrische auto's en wereldverbeteraars zijn. De Astra Electric ziet er juist hetzelfde uit als de varianten met verbrandingsmotor, biedt bovendien dezelfde ruimte en dezelfde bediening. Juist omdat de Astra ook leverbaar is met benzinemotor is het verschil tussen de diverse varianten ook het duidelijkst. Van alle elektrische auto's in het middensegment biedt de Astra de grootste sprong vooruit, terwijl de drempel tot elektrisch rijden juist het laagste is.