![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SPZ-08 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.816 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | 3-SPZ-08 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Tynaarlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 5-A |
Postcode | 9482 WH |
Plaats | Tynaarlo |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42218092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
let op!
export prijs in europa ex bpm
prijs particulier of export buiten europa €9750
Nissan Qashqai 1.6 dCi 360 2wd
- Kenteken: 3-SPZ-08
- Merk: Nissan
- Model: Qashqai
- APK tot: 07-12-2024
- Tellerstand: 237816 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2013
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M
- Vermogen: 96 kW / 131pk
- Ledig gewicht: 1380 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 433 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 442 - 462 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio CD speler
Interieur
- Airco (automatisch)
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen/stof bekleding
- Lendesteunen (verstelbaar)
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rondomzicht camera
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wilt u uw auto inruilen stuur dan fotos en info zoals km stand en kenteken nummer.
Zodat wij u een richtprijs voor uw auto of voertuig kunnen geven.
Onderhoud en reparatie alle merken mogelijk voor slechts 55 euro per uur ex btw.
Garantie in overleg.
Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag 8,00 tot 17,00
Zaterdag van 9.00 tot 12.00
Door een snel wisselende voorraad even bellen voor u komt zodat u weet dat de auto waar u voor komt nog beschikbaar is.
Export Documenten en verzekering voor export kunnen wij ook regelen
Export op trailer 25 Euro
Verzekering 115 Euro
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Auto Tynaarlo
Energieweg 5-A
9482WH Tynaarlo
0642218092
info@autotynaarlo.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
![Autotest | Nissan Qashqai De evolutie van de revolutie](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10344/nissan-qashqai-158-n-connecta.jpg)
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.