Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense | 1e eigenaar | NAP
€ 26.450,-
Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.495 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-074-RJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 67.495 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-074-RJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.360 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Douwes |
Contactpersoon | Bert Douwes |
Adres | Azieweg 9 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 342930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageautodouwes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 99 kW (135 PK)
Vermogen elektromotor(en): 130 kW (177 PK)
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 54 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 225/55 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 180 x 170 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.865 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 2.390 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3 kW
Accu snelladen: CHAdeMO
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 40 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2 l/100km (1 op 50,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,555555555556 kWh/100km
Staat
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 172 - € 188 per kwartaal
Keurige Mitsubishi Outlander 2.4 PHEV Intense
- Origineel Nederlandse auto + NAP
- 1e eigenaar
- 2 sleutels aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Vanaf 30-09-2024 zijn wij verhuisd naar de Azieweg 9 in Assen !
Inruil?
Wij maken graag een reëel inruilvoorstel op uw huidige auto , stuur hiervoor een e-mail of Whatsapp met de volgende gegevens: kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Financieren?
Bij Vakgarage Douwes werken wij met verschillende partijen samen, zodat we hierbij de zakelijke en particuliere klant goed kunnen helpen bij het vinden van een passende financiering.
Reserveren?
Wij reserveren alleen na aanbetaling, het is verstandig om voor vertrek contact op te nemen zodat u weet dat het desbetreffende voertuig nog beschikbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mitsubishi Outlander | Groene energie?
Het klinkt tegenstrijdig: een grote, zware SUV als milieuvriendelijk betitelen. Een Sports Utility Vehicle is groot, zwaar en dus onzuinig. Maar... door de Outlander te voorzien van een hybride aandrijflijn liet Mitsubishi in 2013 zien dat het ook anders kan. Nu belooft dat het nog groener kan met de Outlander voor modeljaar 2019.
Dankzij de facelift voor modeljaar 2019 is de Mitsubishi Outlander PHEV zuiniger en comfortabeler geworden. Ook op het gebied van veiligheid is de Outlander weer bij de tijd.
Plus
- sterk en zuinig
- hoogwaardige aankleding
- ruim en praktisch
Min
- problemen met snelladen
Conclusie
De Mitsubishi Outlander PHEV heeft het imago van sports utilities veranderd. Mede dankzij Mitsubishi werden SUV's niet langer overbodige en brandstofverslindende kolossen, maar praktische en zuinige gezinsauto's. Toch bleef er kritiek, want vooral zakelijke rijders kozen de Outlander PHEV vanwege het belastingvoordeel en laadden de auto vervolgens nooit op, waardoor het voordeel voor het milieu teniet werd gedaan.
Om er voor te zorgen dat de Outlander PHEV altijd zuinig is, is de auto voor modeljaar 2019 voorzien van een nieuwe benzinemotor. Daarmee is het praktijkverbruik zonder assistentie van de elektromotor gedaald van 10 liter per 100 km naar 6.5 liter per 100 km. Hoe vaker wordt geladen, hoe verder dit zal dalen. Wie iedere 43 km oplaadt, verbruikt helemaal geen brandstof. Best groen toch?