Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-089-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-09-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 203.124 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GX-089-D Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.233 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automax Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nautilusstraat 2 |
Postcode | 7821 AH |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 745029 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automaxemmen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2014 - 2018
Modelcode: F55/F56
Technische informatie
Koppel: 180 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Lengte: 398 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.680 kg
Interieur
Interieur: Stoff firework carbon black/carbon black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,9 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
De auto heeft in 2021 een nieuwe motor & versnellingsbak gekregen.
Of u nu zakelijk rijdt of privé, met deze Mini Mini rijdt u altijd comfortabel, veilig en efficiënt. Het is een auto uit 2015 die 203650 kilometer heeft gelopen. Een zuinige benzinemotor en uitstekende prestaties, dat is wat deze Mini aanbiedt. Tot de uitrusting behoren ook in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.
Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Audio aan/uit? Andere zender? Volgende track? Even klikken via de audiobediening op het stuur en het is geregeld. U bedient de cruise control eenvoudig zonder uw handen van het stuur te halen. Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. En deze auto heeft ook lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer.
Inruil en financiering mogelijk.
Automax is een Bovag bedrijf, en alle voertuigen zijn in onze werkplaats gecontroleerd.
Dit geeft u extra zekerheid dat u een goede auto krijgt zonder problemen.
Bezoek onze website: www.automaxemmen.nl voor meer occasions.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI (2006 - 2014) | MINI met hoofdletters
BMW toonde lef toen het Mini kocht en een oude legende in een nieuwe gedaante liet herrijzen. De ontwerpers zijn geslaagd, want de New MINI viel in de smaak bij fans van het eerste uur en trendgevoelige kopers van vandaag. Nu neemt de fabrikant opnieuw een risico door de auto geheel te vernieuwen. Heeft de roemruchte pretmachine z'n karakter behouden? Er is maar één manier om daar achter te komen: sturen, en veel graag!
De nieuwe MINI (2006) is volwassener geworden, zonder het speelse karakter kwijt te raken. De auto is daarom veelzijdiger om te spelen wanneer het kan en te reizen wanneer het moet.
Plus
- soepele, maar levendige motor
- comfortabel, maar veel rijplezier
- speels, maar geen fragiel speelgoedautootje
Min
- op details matig afgewerkt
- achteruit makkelijker in te leggen dan eerste versnelling
Conclusie
Mini heeft een knap staaltje werk geleverd met de nieuwe MINI. Geheel terecht is het uiterlijk slechts op details aangepast. Dankzij ingrijpende onderhuidse aanpassingen is de auto comfortabeler en volwassener geworden zonder het speelse en rebelse karakter kwijt te raken. Het lichte schakelen, remmen en sturen zal echter niet door iedereen als vooruitgang worden ervaren. De verbeterde wegligging en sterkere motor zijn juist wel grote verbeteringen.
Is het tijd om de huidige MINI in te ruilen? Wie veel kilometers maakt, zal de riantere uitrusting en het comfortabeler onderstel zeker op prijs stellen. Wie nog geen MINI heeft, heeft nu des te meer reden om een proefrit te maken. De nieuwe MINI is meer dan ooit een realistisch alternatief voor een alledaagse middenklasser, terwijl het pretgehalte nu nog hoger ligt.